مدیر آموزش و پرورش سمیرم خبر داد:

۱۱۵ کلاس برای پذیرایی مسافران نوروز تجهیز شده است

سمیرم (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم با اشاره به آوازه میهمان نوازی مردم شهرستان سمیرم از تجهیز مدرسه ها و خانه های معلم شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد
۱۱۵ کلاس برای پذیرایی مسافران نوروز تجهیز شده است

محمد نادری گفت: از ۲۷ اسفندماه یک صد و ۱۵ کلاس درس و خانه های معلم شهرستان سمیرم برای پذیرایی از مسافران نوروزی و معرفی میهمان نوازی مردم سمیرم آماده خواهد بود.

وی ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی سمیرم را در اداره آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: ۱۸ مدرسه و خانه های معلم شهرستان سمیرم از ۲۷ اسفند به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران است.

نادری اظهار کرد: بدون شک این اقدام در جهت افزایش رضایت هموطنان، معرفی فرهنگ میهمان نوازی مردم سمیرم و معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان به مسافران نوروزی است.

وی تصریح کرد: چهارنفر از همکاران اداری ما از ابتدای شروع اسکان نوروزی آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی در ستاد مرکزی اسکان شهرستان سمیرم خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم خاطرنشان کرد: نوروز ۹۷ با همکاری شهرداری و اداره میراث فرهنگی و گردشگری سمیرم بسته های فرهنگی، بروشور و نقشه هایی برای گردشگران تهیه و به آنان اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار