طرح نوروزی پلیس در استان گلستان آغاز شد

طرح نوروزی پلیس در استان گلستان آغاز شد و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۷ ادامه دارد.

کد مطلب: ۸۰۷۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح نوروزی پلیس در استان گلستان آغاز شد

به گزارش پانا از استان گلستان، طرح نوروزی پلیس با اجرای رزمایش مشترک با دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در استان گلستان آغاز شد.

علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در این مراسم اظهار داشت: همه مقدمات لازم برای میزبانی شایسته از مردم و مسافران در استان فراهم شده است.

وی افزود: همه تلاش دست‌اندرکاران استان این است که مردم خوب کشورمان با کمال صحت و سلامت بتوانند به برنامه‌های خود در تعطیلات نوروزی برسند.

فرمانده انتظامی استان گلستان هم در حاشیه این رزمایش مشترک گفت: همه اقدامات با هدف ایجاد بستر ایمن برای مسافرانی که در حوزه‌های برون و درون شهری تردد می‌کنند انجام می‌شود.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه تمام امکانات لازم برای سفری ایمن در استان مهیا شده است اظهار داشت: 76 تیم خودرویی و موتورسیکلت‌سوار در حوزه راهنمایی و رانندگی در استان فعال هستند.

وی افزود: همچنین 382 نفر از نیروهای راهداری نیز در طول جاده ها و راهدارخانه‌های استان مستقر می‌شوند علاوه بر این 71 تیم با ظرفیت 320 نفر در قالب پاسگاه‌های پلیس راه در استان استقرار یافته‌اند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به حضور تیم‌های امدادی در طرح نوروزی راه‌های استان عنوان کرد: 58 دستگاه وسیله نقلیه و آمبولانس کمک‌دار به همراه یک فروند بالگرد و هم چنین 47 پایگاه اورژانس جاده‌ای با 90 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در طرح نوروزی سال 97 به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

استان گلستان در نوروز سال 97 ظرفیت اقامت 87 هزار نفر را در شبانه روز دارد و همه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان آمادگی پذیرایی از مسافران و گردشگران را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار