مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان

جوان ۲۰ ساله در "گل رامیان" غرق شد

گرگان (پانا) - جوان ۲۰ ساله در چشمه گل رامیان غرق شد که بلافاصله غواصان در محل حضور یافته و به دنبال پیدا کردن جنازه فرد هستند.

کد مطلب: ۸۰۷۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
جوان ۲۰ ساله در "گل رامیان" غرق شد

حسین احمدی درباره آخرین وضعیت جوان غرق شده در گل رامیان اظهار داشت: بحث‌های مربوط به غرق شدگی به مدیریت بحران و فدراسیون نجات و غریق شهرداری‌ها واگذار شده, اما از آنجایی که هلال احمر امکاناتی را در زمینه نجات سیلاب دارد, در این حوادث جمعیت هلال احمر مشارکت می‌کند.

وی افزود: حوالی ساعت 13 با ندای امداد به شماره 112 تماس گرفته شد و افراد مستقر در مکان چشمه گل رامیان خبر از غرق‌شدگی پسر 20 ساله دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: بلافاصله چند نفر غواص به منطقه اعزام شدند و در تماسی از رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آزادشهر درخواست شد تا کارگاه غریق جستجو را در محل برای پیدا شدن پیکر غرق شده برگزار کند.

احمدی تاکید کرد: در حال حاضر تیم‌های امداد و نجات, آمبولانس, تجهیزات مورد نیاز در محل مستقر تا هر چه زودتر پیکر را پیدا کنند.

وی یادآور شد: چشمه گل رامیان دارای حوضچه عمیق است و معمولا افرادی که آشنا به شنا نیستند, به خیال اینکه این حوض کم عمق است در آن شیرجه رفته و غرق می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: داخل این حوضچه عمیق و صخره‌ای است و در گذشته نیز گاهی اجساد پیدا نشدن که به علت گیر کردن به صخره‌ها بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار