مدیرکل آموزش و پرورش گلستان

استفاده حداکثری از فناوری های نوین

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با تببین رویکردهای آموزش و پرورش گلستان «استفاده حداکثری از فناوری های نوین » را مهمترین برنامه استان در سال 97 اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۰۷۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
استفاده حداکثری از فناوری های نوین

به گزارش پانا از استان گلستان، "محمدرضا وطنی" در نشست مدیران آموزش و پرورش شهرستان های گلستان با موضوع تبیین رویکردهای آموزش و پرورش گلستان در سال 97 در گرگان اظهار کرد: توسعه اخلاق اسلامی، استفاده از علم و روش های علمی و مدیریت مشارکتی سه سیاست اصلی آموزش و پرورش استان در سال جدید است.

وی کم رنگ شدن اخلاق در جامعه و لزوم رعایت اخلاق اسلامی به عنوان زیر ساخت کلیه فعالیت ها، ضرورت داشتن نگاه عالمانه به منظور تصمیم گیری و برنامه ریزی اصولی و اهمیت استفاده از تفکر و اندیشه همه صاحب نظران که زمینه ساز مدیریت تیمی و مشارکتی است را از جمله دلایل اتخاذ این سیاست ها دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یک سازمان تحول ساز است تصریح کرد: تعلیم و تربیت موثر نیازمند استفاده از فناوری اطلاعات است و به همین دلیل رویکرد آموزش و پرورش گلستان در سال جدید استفاده حداکثری از فناوری های نوین است.

وطنی با اشاره به لزوم تحول در شیوه ها و افکار سنتی، به موانع فرهنگی، محیطی و کمبودهای موجود در بخش تجهیزات و منابع اشاره کرد و گفت: با وجود تمامی موانع موجود همه مدیران وظیفه دارند تا تمام سعی و تلاش خود را به منظور بهره گیری از فناوری در اجرای امور به کار گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان استفاده از فناوری را یکی از ویژگی های مدیران آینده نگر و آینده ساز عنوان و اظهار کرد: برای اینکه آموزش و پرورش محور توسعه باشد، باید به دنبال فن آوری های نوین، مهارت آموزی، استفاده موثر از طرح درس، تحول در روش های سنتی یاددهی-یادگیری و آموزش مهارت های زندگی باشیم و در این راه با آموزش های اصولی می توانیم تمامی موانع موجود را از سر راه برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار