گردهمایی روسای سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی استان اصفهان

اصفهان (پانا) - دومین گردهمایی یک روزه روسای سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی 41 گانه استان اصفهان در سال تحصیلی 97 -96 با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی روسای سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی استان اصفهان

دومین گردهمایی روسا و کارشناسان سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی استان اصفهان در سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار گردید.

در این گردهمایی ابتدا رییس سازمان دانش آموزی استان اصفهان پس از خیر مقدم و تشکر به حاضرین گفت : من از روسای سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی بابت زحمات و تلاشهای آنها از ابتدای سال تحصیلی تاکنون تقدیر و تشکر می کنم و درخواست می کنم که مشکلات و آسیب های موجود را شناسایی نموده و به سازمان استان اطلاع دهند.

زهیری در ادامه گفت : روسای سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی ، فعالیت های اردویی ، فرهنگی و فعالیت های غیر رسمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و از تمام ظرفیت های سازمان دانش آموزی برای این گونه فعالیت ها استفاده کامل بشود.

در ادامه گردهمایی روسای سازمان مناطق و نواحی در قطب های شش گانه استان بصورت مجزا مشکلات و آسیب های موجود را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس نمایندگان قطب ها مشکلات و موانع موجود را در جلسه ارائه نمودند.

پس از بیان نظرات نمایندگان قطب ها ، کارشناسان سازمان دانش آموزی استان در بحث های تخصصی مربوط به تشکیلات و امور مالی و اداری مطالب خود را بیان نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار