شعار ما مدارس با نشاط است

کاشمر(پانا) - مدیرآموزش وپرورش کاشمر در جلسه اسفند ۹۶ با خبرنگاران پانای مدارس ضمن پاسخ به سوالات آنها بر شادابی و نشاط مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۰۷۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
شعار ما مدارس با نشاط است

نشست خبری علی طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر برگزار شد، خبرنگاران منتخب ۱۴ مدرسه شرکت و سوالات خود را از ایشان پرسیدند.

علی طاهریان در پاسخ این سئوال خبرنگار دبیرستان زینب که برای امنیت رفت و آمد دانش آموزان در راه مدرسه چه تدابیری اندیشیده اید؟ گفت : ما در قبل از سال تحصیلی با نیروی انتظامی ، شهرداری، فرمانداری و مسئول کمیسیون حمل و نقل و دیگر همکاران حوزه های مرتبط هماهنگی هایی را ایجاد کردیم که به صورت محسوس و نا محسوس رفت و برگشت دانش آموزان را پوشش می دهند.

طاهریان در ادامه افزود با توجه به وجود ۲۰۰ مدرسه در سطح شهرستان و با توجه اینکه در زمان تعطیل شدن مدارس ،نیروی انتظامی نمی توانند تمام مسئولیت های خود را رها کند و در اختیار آموزش وپرورش قرار گیرد ،

مکان های حساس را نیرو ومکان های دیگر را غیر محسوس پوشش می دهند.

مدیر آموزش و پرورش به خبرنگار دبستان دخترانه تکتم که خواستار تفکیک این مدرسه از پسرانه باهنر در شیفت مخالف بود هم وعده داد که اگر شرایط آماده شود در اولویت قرار خواهد گرفت وی افزود از آ رزوهای ماست که مدارس مستقل شوند.

وی به خبرنگار دبیرستان وحدت نیز گفت که انتقال مدرسه آنان به خاطر مشکلات اولیا و دانش آموزان بوده و بحمدلله کمبودها و مشکلات به مرور حل شده ومسایل باقی مانده نیز برطرف خواهد شد.

خبرنگار دبستان حمزه انصاریه از مشکل معلمان برای بازنشستگی پرسید و مدیر آموزش و پرورش پاسخ داد معلمان مانند سایر کارمندان باید سی سال خدمت کنند و بازنشستگی آنان فقط در صورت درخواست خودشان و تایید کمسیون پزشکی امکان پذیر است.

خبرنگار مرحمت صائب از چرخشی و شلوغ بودن دبستانش گله کرد و طاهریان گفت با توجه به ساخت و ساز به ویژه مسکن مهر در ان منطقه و عدم پیش بینی مشکل داریم ولی به زودی با تمهیدات انجام گرفته برطرف خواهد شد.

خبرنگار کیمنش هم از کمبود امکانات آزمایشگاهی پرسید و مدیر آموزش و پرورش در پاسخ گفت : البته آموزش و پرورش امکانات آ نچنانی ندارد که به مدارس بدهد اما سعی می کنیم که علی رغم تنگناهای مالی دولت تا جایی که بتواند اقدام می کند و ان شاء الله به مرور کمبود ها برطرف خواهد شد.

طاهریان در پاسخ به خبرنگار شاهد صاحب الزمان نیز از سختی درس ها قبل از نوروز و امتحانات بعد از تعطیلات عید که موجب استرس و تشویش آنها می شود گفت: این کار درستی نیست و نباید موجب تلخی ایام برای دانش آموزان شویم وبه مدارس در اسن مورد تذکر خواهیم داد.

مدیر آموزش و پرورش به خبرنگار دبستان امام حسین (ع) که از برنامه جایگزین آزمون تیز هوشان پرسیده بود گفت: هنوز برنامه ای ابلاغ نشده و لی شما نگران نباشید و هر تصمیمی گرفته شود برای آینده بهتر و دوری شما و خانواده ها از اضطراب ها و ناراحتی های آن دانست.

خبرنگار فاطمیه از همزمانی امتحانات با ماه مبارک رمضان وسختی آن پرسید و طاهریان گفت: دانش آموزان باید از ابتدای سال درس بخوانند و درس به قبل از امتحان نگذارند ولی به هر حال این هم فرصتی است تا شرایط سخت را هم تجربه کنند.

خبرنگار دبیرستان نمونه ایمان از نشاط مدارس پرسید و مدیر آموزش و پرورش پاسخ داد: ما طرفدار مدارس با نشاط هستیم و شعار ما هم مدرسه با نشاط است ولی بعضی مواقع گذاشتن آهنگ در ساعات تفریح موجب آزار همسایه ها و مشکلات دیگر می گردد که باید تمهیدات لازم انجام شود.

این نشست ضمن اینکه خبرنگاران پاسخ خود را دریافت کردند، تبدیل به روزی بیاد ماندنی در پرونده خبرنگاری آنها ثبت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار