مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهرخبر داد:

تخریب 27 هزار متر مربع ساخت و سازهای غیرمجاز در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر گفت :باحمایت و همراهی دستگاه قضا، ناجا، بخشداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان اسلامشهر ، تخریب 27 هزار متر مربع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرشتان انجام شد.

کد مطلب: ۸۰۷۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تخریب 27 هزار متر مربع ساخت و سازهای غیرمجاز در اسلامشهر

علی‌محمد حسینی در این رابطه اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجازی که در اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر ساخته شده بودند،بیشتر به صورت دیوارکشی و سوله بودند که با اخذ دستور قضایی تخریب و اراضی کشاورزی از دست متصرفین آزادسازی شد .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر افزود: مراقبت و صیانت از اراضی کشاورزی جزء اصلی‌ترین وظایف محوله اداره جهاد کشاورزی به شمار می‌رود که در این راستا با همکاری و پشتیبانی دستگاه قضا از هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز در این اراضی جلوگیری خواهیم کرد .

حسینی تصریح کرد: با توجه به اینکه اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر از جمله اراضی مرغوب کشاورزی محسوب می‌شوند، هرگونه تغییر کاربری در این اراضی صدمات و لطمات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت .

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز گشت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان فعال است و با هماهنگی به عمل آمده با بخشداران و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با سودجویان و متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

/خبرنگار:صبا شفیعی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار