کسب رتبه برتر دانش آموز اسلامشهری در مسابقات مکعب روبیک

اسلامشهر (پانا)-دانش آموز عضو پژوهشسرای شهید مطهری دختران آموزش و پرورش اسلامشهر در مسابقات مکعب روبیک شهرستانهای تهران رتبه برتر را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۰۷۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر دانش آموز اسلامشهری در مسابقات مکعب روبیک

حانیه سیف اللهی درگفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران در این رابطه اظهار داشت :من در پایه نهم آموزشگاه فرزانگان اسلامشهر مشغول به تحصیل میباشم و از سال ششم با همراهی والدین و دبیر ورزش خودم به مکعب روبیک علاقمند شدم و به صورت جدی تا الان که به رتبه برتر استانی رسیدم ،پیگیری نمودم.

وی در ادامه افزود:مکعب روبیک میبایست با فرمولهای ریاضی ودر حداکثر زمان به صورت جورچین به رنگهای سفید یازردو...درآیدو خاطر نشان کرد،من در مسابقات استانی در پنجاه ثانیه به رتبه برتر دست یافتم و در کشورهای دیگر رکورد جهانی هشت ثانیه نیز میباشد.

سیف اللهی تاکید کرد:مکعب روبیک در تقویت ذهن ما و یادگیری فرمولهای ریاضی در رشته های فیزیک و ریاضی و علوم تجربی دوره متوسطه تاثیر بسزایی دارد.

شایان ذکر است ، حانیه سیف اللهی در قالب تیم چهار نفره در مسابقات روبیک استانی شرکت کرد و برتر شد و در حال حاضر با علاقمندی به مکعب روبیک وجدول سودوکو،رابط پژوهشسرای شهید مطهری و واحد آموزشی خود میباشد و مشغول آموزش سی نفر از دختران واحدهای آموزشی در کلاس مکعب روبیک است.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار