معرفی برترین های رقابت های تنیس روی میز دانش آموزی هرمزگان

رودان(پانا) - سی و ششمین دوره رقابت های تنیس روی میز دانش آموزان مدارس پسرانه ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم استان هرمزگان با معرفی تیم های ناحیه یک بندرعباس، کیش و رودان بعنوان قهرمان در رودان به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۸۰۷۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
معرفی برترین های رقابت های تنیس روی میز دانش آموزی هرمزگان

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، در این دوره از رقابت ها که با حضور 89 دانش آموز هرمزگانی در قالب 22 تیم در سه مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم برگزار شد؛ تیم دانش آموزی دوره ابتدایی ناحیه یک بندرعباس، تیم دانش آموزی دوره متوسطه اول کیش و تیم دانش آموزی دوره متوسطه دوم رودان با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستادند.

مدیر آموزش و پرورش رودان در حاشیه آئین تجلیل از برترین های سی و ششمین دوره رقابت های تنیس روی میز دانش آموزان هرمزگان گفت: در رقابت های تنیس روی میز دانش آموزان دوره ابتدایی 28 ورزشکار در قالب 7 تیم از ناحیه یک و دو بندرعباس، بندر لنگه، رودان، قشم، میناب و جناح بصورت گروهی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نادر صفایی دهبارز افزود: در پایان این رویداد مهیج ورزشی تیم ناحیه یک بندرعباس با غلبه بر حریفان بر سکوی قهرمانی سی و ششمین دوره رقابت های تنیس روی میز دانش آموزان دوره ابتدایی هرمزگان ایستاد و تیم های قشم و ناحیه دو بندرعباس به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی عنوان کرد: در دوره متوسطه اول نیز 39 ورزشکاردر قالب 9 تیم از ناحیه یک و دو بندرعباس، میناب، بندرلنگه، جناح، قشم، کیش، رودان و بندر خمیر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم کیش با اقتدار از سد حریفان گذشت و عنوان قهرمانی را ازآن خود کرد و تیم ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان شد و تیم بندر خمیر در جایگاه سوم این دوره از رقابت ها ایستاد.

صفایی دهبارز خاطر نشان کرد: در دوره متوسطه دوم مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان هرمزگان نیز 22 ورزشکار در قالب 6 تیم از میناب، بندرلنگه، جناح، ناحیه دو، قشم و رودان با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم شهرستان رودان با غلبه بر حریفان بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات ایستاد و تیم های ناحیه دو بندرعباس و قشم به ترتیب دوم و سوم شدند.

خبرنگار پانا در رودان: امیررضا داوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار