امام جمعه موقت زیرکوه:

مواضع سخیف سران آمریکا، به جهت ضعف و شکست در منطقه است

زیرکوه (پانا) _امام جمعه موقت زیرکوه گفت :مواضع سخیف سران آمریکا به دلیل قدرت و توانایی نیست بلکه کاملا به دلیل ضعف و شکست در منطقه است.

کد مطلب: ۸۰۷۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مواضع سخیف سران آمریکا، به جهت ضعف و شکست در منطقه است

حجت الاسلام احمد اسماعیلی امام جمعه موقت زیرکوه ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر حاجی آباد،بعداز توصیه به تقوای الهی ،به اهمیت نوروز و خانه تکانی دل اشاره کرد و گفت: هرچند خانه تکانی و نطافت خانه ومحل زندگی بسیار لازم و با اهمیت است ولی سزاوار است پیش از خانه تکانی منزل برای ورود سال جدید ،خانه تکانی دل را گرد گیری کنیم و غبار دل را پاک کنیم.

وی ادامه داد:یکی از سنت های زیبای در ایران از دیرباز رونق داشته سنت خانه تکانی است.

امام جمعه موقت زیرکوه با اشاره به مناسبت های هفته گفت: اولین مناسبت پیش رو، ٢٥ اسفند است که مصادف با بمباران شیمیایی حلبچه توسط ارتش عراق در سال٦٦ است.

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: این بمباران بخشی از عملیات گسترده به نام انفعال بود که ضد ساکنین کردستان عراق انجام گرفت.
وی تصریح کرد: در پی این عملیات (والفجر١٠) توسط ایران و تصرف بخشی هایی از کردستان عراق در اواخر سال ٦٦ صدام به پسرعمومیش دستور شیمیایی داد و این حمله که حدود ٥ هزارنفراز مردم حلبچه به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام اسماعیلی به دومین مناسبت ،ولادت امام محمدباقر(ع) اشاره کرد و گفت:امام فرمود :جمعه برای پیروان ما عید است و عید امت من است و عید روز دید و بازدید است. زیرا در این روز برکات زیادی از جمله صله رحم است و دیدن اقوام و خویشان است.

وی به سومین مناسبت اشاره کرد و گفت: ملی شدن صعنت نفت ایران در ٢٩ اسفند را داریم که ملی شدن صعنت نفت یکی از نقاط عطف و حوادث سرنوشت ساز در تاریخ مبارزاتی مردم مسلمان ایران با استبداد داخلی و استمعار خارجی است که در ٢٩ اسفند ١٣٢٩ به دنبال مبارزات پیگیر مردم مسلمان و با رهبری آیت الله کاشانی و دکتر مصدق بدست آمد.

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه به چهارمین مناسبت که مصادف شده با شهادت امام هادی(ع) و روز اول نوروز است اشاره کرد و افزود : امام هادی (ع)مبارزات خودش را با برنامه های فرهنگی و ارشادی دنبال می کرد.

امام جمعه موقت زیرکوه تصریح کرد: امروز باید با کار فرهنگی و عطوفت و مهربانی در قلب دشمنان نفوذ کنیم و اگر قابل اعتماد است باید اعتماد کنیم.
حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمایندگان مجلس خبرگان گفت : در سیاست مجدوب و ملحق و مطیع و تحت تاثیر غرب نباشیم و در مسیر خواست آقا باشیم و کشور و فرهنگ آن را از آمیختگی با فرهنگ غرب پالایش کنیم و اقتدار فرهنگی و اقتصادی ایجاد کنیم که باعث اقتدار کشور شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار