مدیر پایانه مرزی ماهیرود خبر داد:

خدمات‌دهی کامل در پایانه مرزی ماهیرود طی ایام نوروز ۹۷

سربیشه (پانا) - مدیر پایانه مرزی ماهیرود گفت: پایانه مرزی ماهیرود طی ایام نوروز ۹۷ ، به طور کامل خدمات رسانی انجام خواهد داد.

کد مطلب: ۸۰۷۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
خدمات‌دهی کامل در پایانه مرزی ماهیرود طی ایام نوروز ۹۷

علی‌اکبر مزیدی مدیر پایانه مرزی ماهیرود گفت: برگزاری جلسه‌ای در خصوص هماهنگی بین ادارات مستقر در پایانه مرزی ماهیرود جهت خدمات‌دهی در ایام تعطیلات نوروز در دفتر مدیر پایانه مرزی برگزار شد.

مزیدی ضمن تشکر از کلیه دستگاه‌های اجرایی مستقر در پایانه مرزی ماهیرود گفت: تنها معبر رسمی جهت خدمات‌دهی به مسافرین و رانندگان در ایام تعطیلات نوروز پایانه مرزی ماهیرود است.

وی افزود: با توجه به اینکه پایانه‌های مرزی ویترین نمای اولیه کشور است جهت ارائه خدمات مطلوب و تسریع در تردد در ایام نوروز ۹۷ به مسافرین و رانندگان، تردد در روزهای تعطیل و غیر تعطیل، مشابه ایام سال فعال است.

مدیر پایانه مرزی ماهیرود تصریح کرد: بهسازی امکانات و تجهیزات خدمات‌دهی و رفاهی در این پایانه‌ها، ساماندهی محوطه پایانه مرزی از جمله برنامه‌های مستمر در طول ایام نوروز است که بهتر از سال‌های گذشته اجرا خواهد شد همچنین در جهت ارائه خدمات بهینه در ایام نوروز ۹۷ نسبت به بازدید و کنترل فنی از کلیه تجهیزات و امکانات اقدام شده است.

مزیدی بیان کرد: بازدیدهای مستمر از ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری سواری و کرایه‌ای در ایام طرح در برنامه کاری است و هر نوع شکایاتی در نحوه ارائه خدمات‌دهی با قید فوریت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر پایانه مرزی ماهیرود در پایان گفت: با توجه به حجم تردد بالای ناوگان و مسافر در پایان سال با هماهنگی‌های به عمل آمده ۲ ساعت به ساعت کاری کلیه دستگاه‌های مستقر در پایانه مرزی، افزوده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار