تنها در کلانشهر کرج ۷۵۰ هزار خودرو ثبت شماره وجود دارد

کرج (پانا) - شهردار کرج:بر اساس استانداردها باید در هر ۶۵۰ کیلومتر، در حدود ۳۶۰ هزار خودرو تردد کند که تنها در کلانشهر کرج ۷۵۰ هزار خودرو ثبت شماره وجود دارد.

کد مطلب: ۸۰۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تنها در کلانشهر کرج ۷۵۰ هزار خودرو ثبت شماره وجود دارد

اصغر نصیری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج، با گرامیداشت یاد امام، شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: اولین وظیفه مسئولین ارائه گزارش به مردم است و مردم در جمهوری اسلامی همواره پشتیبان نظام هستند.

شهردار کرج با بیان اینکه رویکرد شهرداری از سازمانی صرفا خدماتی ببه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تبدیل شود، افزود: خدمات شهرداری تنها به فیزیک شهر نیست بلکه شهر باید موزون رشد و توسعه یابد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی اولویت شهرداری کرج قرار گرفته است، عنوان کرد: اولویت خدمات رسانی به محلات محروم تعلق دارد و کمبودهای اولیه در این شهرها با میز خدمت در مساجد و محله‌ها باید برطرف شود و زمینه مشارکت مردم باید در محلات بیشتر گردد.

نصیری با اشاره به اینکه رویکرد بودجه سال آینده شهرداری کرج ایجاد فضای سلامت، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در محلات است، تصریح کرد: ۱۳۰ محله در این راهبرد جدید دیده شده است.

وی ادامه داد: ۸۰۰ هکتار بافت فرسوده در کرج وجود دارد که اولین قرارداد بازسازی و نوسازی ۱۵۰ بافت فرسوده در مصباح کرج در اوایل سال کلید زده می‌شود و در سال آینده توجه خاصی به بازسازی بافت فرسوده شده است.

شهردار کرج با بیان اینکه اولویت بعدی شهر کرج، حمل و نقل شهری در کلانشهر کرج است، خاطر نشان کرد: بلوار شهید ناصر بخت در منطقه ۶ کرج افتتاح شد که سبب گشایش تنگناهای ترافیک در شهر کرج می‌شود.

وی اضافه کرد: فاز اول خط دوم در اوایل سال ۹۸ افتتاح می‌شود و مطالعاتی در حال انجام است که خط ۶ مترو تهران به خط دوم کرج متصل شود و اعتباری نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان به خط دوم مترو کرج توسط شهرداری تخصیص یافته است.

شهردار کرج با بیان اینکه در کرج به ازای هر ۳ نفر یک خودرو وجود دارد، اعلام کرد: ۲۲۰ هزار خودرو به صورت روزانه در آزادراه تهران به سمت کرج تردد دارند.

وی افزود: بر اساس استانداردها باید در هر ۶۵۰ کیلومتر، در حدود ۳۶۰ هزار خودرو تردد کند که تنها در کلانشهر کرج ۷۵۰ هزار خودرو ثبت شماره وجود دارد.

نصیری با بیان اینکه در موضوع شهرسازی پرونده‌ها رسیدگی شده است، بیان کرد: استعلامات و پرونده ها به صورت اتوماسیون انجام می شود و تهاترهای پشت گیشه دیگر وجود ندارد و در پیمانکارهای شهرداری تمام به صورت مناقصه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کارخانه آسفالت سازی شهرداری کرج با ظرفیت بالا فعال و در حال کار است، تاکید کرد: دیگر برای پروژه‌های شهرداری از عید این کارخانه آسفالت خریداری نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار