معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز؛

پروژه فاز 3 بلوار ماهان _ شهید ناصربخت به صورت جهادی به بهره برداری رسید

کرج (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از مدیریت شهری کرج برای تکمیل و بهره برداری جهادی پروژه بلوار ماهان _ شهید ناصربخت تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۰۷۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پروژه فاز 3 بلوار ماهان _ شهید ناصربخت به صورت جهادی به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، خسرو ارتقایی در آئین بهره برداری از فاز 3 بلوار ماهان ( پروژه بلوار موسسه سرم سازی رازی) که صبح جمعه برگزار شد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از محورهای غربی_شرقی استان است، اظهار کرد: در شبکه شهری کرج نقیصه هایی وجود دارد که با اجرایی شدن این دسته از پروژه ها بخشی از ان برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: این پروژه در منطقه ای اجرایی شد که خودروهای عبوری مجبور به تردد از محلات بودند و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: این پروژه با سرعت و به شکل جهادی به نتیجه رسید و امروز شاهد بهره برداری این مسیر هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته بالغ بر ۲۹ میلیون خودرو در ورودی آزادراه تهران_کرج شمارش شده بوده که عدد بالایی است، افزود: به رغم اینکه این ترددها مشکلاتی را برای مردم به وجود می آورند اما پتانسیل خوبی برای البرز محسوب می شود.

ارتقایی با تاکید بر جاذبه گردشگری در شهر کرج، اذعان کرد: خدمات مطلوبی در تعطیلات نوروزی به شهروندان و مسافران ارائه خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه شاهد اشتغال خوبی در استان البرز بوده ایم، بیان کرد: باید دید درخواست مردم از مسئولان چیست و بستر اشتغال برای مردم بیش از گذشته فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه باید بتوان اشتغال مولد داشت، تاکید کرد: حدود ۵ هزار نفر در آزادراه تهران_شمال مشغول به کار هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار