امام‌جمعه اسلامشهر :

گزارش سازمان ملل مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران خنده‌آور است

اسلامشهر (پانا)- امام‌جمعه اسلامشهر در خطبه های نماز جمعه گفت: حقوق بشری که سازمان ملل می‌گوید در ایران نیست ،بر اساس گزارش‌های منافقین و معاندان نظام و فراری‌ها است و در جمهوری اسلامی هم حقوق بشر و هم حقوق اقلیت های مذهبی رعایت می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۷۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
گزارش سازمان ملل مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران خنده‌آور است

حجت‌الاسلام محمدعلی نوروزی در خطبه‌های نماز آخرین جمعه سال 96در مصلی شهرستان با اشاره به در پیش بودن ماه رجب اظهار داشت: ماه رجب از ماه‌های چهارگانه مورداحترام اسلام است و در برخی از روایات ماه رجب بر ماه شعبان و رمضان نیز فضیلت دارد .

وی در ادامه افزود: بر اساس روایات ماه رجب ماه خداوند ، ماه شعبان ماه پیامبر اکرم (ص) و ماه رمضان ماه امت اسلام است و روزهایی که بر فضیلت ماه رجب می‌افزاید، ولادت امام باقر(ع)، علی النقی(ع)، محمدتقی(ع) و امام علی (ع)در این ماه واقع‌شده و همچنین ۲۷ رجب روز بعثت رسول اکرم(ص) و نزول وحی بر ایشان است .

امام‌جمعه اسلامشهر بابیان اینکه ماه رجب اعمال زیادی دارد گفت: امام موسی کاظم (ع) می‌فرمایند: ماه رجب ماه بزرگی است و خداوند در این ماه بر حسنات مؤمنان می‌افزاید و آنان را چند برابر می‌کند، بدی‌ها و گناهان در این ماه محو می‌شود وهر کس در این ماه یک روز برای رضای خداوند روزه بگیرد، آتش جهنم به‌اندازه یک سال از او دور می‌شود و هر کس سه روز روزه بگیرد بهشت بر او واجب می‌شودو ماه رجب و ماه شعبان مقدمه برای ورود به ماه مبارک رمضان است وباید از برکات این ماه بهره‌مند شد .

حجت‌الاسلام نوروزی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و سنت‌ها و آیین‌های آن گفت: در نوروز سنت‌هایی وجود دارد واسلام سنت‌های خوب نوروز را به‌صورت دستور کلی توصیه کرده و مردم باید در سال جدید به استقبال سنت‌های نیک نوروز بروندو سنت‌هایی مانند پاکیزه کردن منزل در اسلام نیز سفارش شده و در نوروز باید خانه دل را نیز بتکانیم و بغض و کینه را کنار بگذاریم .

وی بیان کرد: احسان و نیکوکاری، کمک به نیازمندان به‌ویژه نیازمندان فامیل، دیدار با سالمندان و خانواده شهدا ازجمله سنت‌هایی است که به آن سفارش شده است .

امام جمعه اسلامشهر با تأکید بر انجام صله‌رحم در ایام نوروز گفت: امام باقر (ع ) می‌فرمایند، صله‌رحم و دیدار با خویشان چند اثر دارد، اعمال انسان را تزکیه و پاک می‌کند و مال انسان را رشد و نمو می‌دهد، بلاها را برطرف،حساب روز قیامت را آسان می‌کند، اجل را به تأخیر می‌اندازد وصله‌رحم به تعبیری عمر را زیاد می‌کند .

خطیب نماز جمعه اسلامشهر با اشاره به گزارش اخیر واحد حقوق بشر سازمان ملل مبنی بر محکومیت ایران به نقض حقوق بشر گفت: این گزارش خنده‌آور است وواقعاایران حقوق بشر را رعایت نکرده و عربستان حقوق بشر را رعایت می‌کند، کشوری که ده هزار نفر از مرم یمن را کشته و تمام زیرساخت‌های آن را از بین برده حقوق بشر را رعایت کرده و آمریکا و اسرائیل با داشتن کلاهک هسته‌ای حقوق بشر را رعایت میکنند، ولی جمهوری اسلامی ایران رعایت نمیکندو این ناعدالتی کامل است.

حجت الاسلام نوروزی تصریح کرد: حقوق بشری که آنان می‌گویند در ایران نیست و درجاهای دیگر هست بر اساس گزارش‌های منافقین و معاندان نظام و فراری‌ها است وگرنه در جمهوری اسلامی حقوق بشر ، حقوق اقلیت های مذهبی و حتی حقوق حیوانات هم رعایت می‌شود.

/خبرنگار:فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار