عجیب اما واقعی؛ فیفا دیدار دوستانه ایران و سیرالئون را لغو کرد  

تهران (پانا) – تیم ملی فوتبال سیرالئون وارد تهران شده و تمریناتش را انجام داده اما فیفا اعلام کرده است این بازی نباید برگزار شود.

کد مطلب: ۸۰۷۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
عجیب اما واقعی؛ فیفا دیدار دوستانه ایران و سیرالئون را لغو کرد  

در حالی که برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2018 به طور رسمی با تعداد بیش از 20 بازیکن آغاز شده و قرار است تیم ملی فردا در دیداری دوستانه به مصاف سیرالئون برود اخبار منتشرشده حاکی از آن است که این دیدار به احتمال زیاد برگزار نخواهد نشد.

تیم ملی فوتبال سیرالئون که وارد تهران شده و تمرینات خود را آغاز کرده آماده بازی با تیم ملی ایران است اما فیفا پس از اطلاع از برگزاری این دیدار با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از مهدی تاج درخواست کرده است بازی با سیرالئون را لغو کنند و تیم ملی مقابل این تیم ناشناخته آفریقایی به میدان نرود.

مشکلات داخلی فدراسیون فوتبال سیرالئون و دادگاهی شدن رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال این کشور آفریقایی دلیلی است که فیفا برای لغو این بازی مطرح کرده و به فدراسیون فوتبال سیرالئون اخطار داده است تا زمان برگزاری مجمع عمومی و تعیین رئیس جدید اجازه برگزاری دیداری نخواهند داشت.

با وجود اعلام فیفا مبنی بر امکان پذیر نبودن دیدار ایران و سیرالئون باید دید فدراسیون فوتبال ایران می‌تواند در زمان باقی‌مانده فیفا را مجاب کند که با توجه به حضور این تیم آفریقایی در تهران بازی برگزار شود یا خیر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار