شهرستان کنگان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

کنگان ( پانا ) فرماندار کنگان گفت : نوروز 97 شهرستان کنگان نوروزی متفاوت خواهد بود .

کد مطلب: ۸۰۷۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان کنگان آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کنگان به ریاست فرماندار و کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید .

فتح الله نوروزی فرماندار کنگان گفت: ارائه خدمات مطلوب ، امداد رسانی ، رفاه، بهداشتی و درمانی ، ارزاق عمومی، اسکان و آسایش به همراه آرامش می تواند در راستای پیشرفت و شناخت بیشتر شهرستان اثر گذار باشد .
وی افزود: همه دستگاه های اجرائی بخصوص شهرداران و میراث فرهنگی و گردشگری در معرفی مکان های تاریخی و تفریحی در همه شهرها نقش آفرینی جدی داشته باشند.
فتح الله نوروزی بیان داشت: تلاش شود شرایط بهتری نسبت به گذشته در شهرستان فراهم شود تا مسافران و مهمانان از ظرفیت های فرهنگی ، اقتصادی و قابلیت های گردشگری این منطقه حداکثر استفاده شود و همه دستگاه های اجرایی تلاش نمایند تا شهرستان کنگان میزبانی شایسته برای مسافران و گردشگران نوروزی باشد.
فرماندار کنگان با تاکید بر نظارت بر همه صنوف و مراکز اقامتی گفت: نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز بین راهی و سایر مراکزی که خدمات گردشگری ارائه می کنند انجام گیرد.
در پایان این جلسه هرکدام از روسای کمیته ها و اعضای حاضر در جلسه به ارائه گزارش از برنامه های در دست اقدام خود اشاره که پس از بحث و تبادل نظر تصمیماتی اتخاذ نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار