راهیابی تیم‌های ملی ایران به جمع 8 تیم برتر تور جهانی والیبال ساحلی عمان

تهران (پانا) - دو نماینده ایران با عبور از سد دو رقیب خود در مرحله گروهی به مرحله یک‌چهارم نهایی تور جهانی والیبال ساحلی عمان راه یافتند.

کد مطلب: ۸۰۷۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی تیم‌های ملی ایران به جمع 8 تیم برتر تور جهانی والیبال ساحلی عمان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای جدول اصلی تور جهانی تک‌ستاره عمان از صبح پنج‌شنبه در زمین‌های ساحلی شهر مصنعه آغاز شد.

تیم ملی الف ایران (رحمان رئوفی - بهمن سالمی) که در گروه A قرار داشت و در نخستین مسابقه خود نماینده کشور میزبان را شکست داده بود، در دومین مسابقه این مرحله به مصاف نماینده سوئیس رفت و با شکست حریف اروپایی به جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

رئوفی و سالمی در این مسابقه در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 13 و 21 بر 15 سوئیس (کیسلینگ - زندبرگن) را شکست دادند و به عنوان تیم سرگروه به مرحله یک چهارم نهایی و جمع هشت تیم برتر صعود کرد.

همچنین تیم های ملی ب (عباس پورعسگری - آرش وکیلی) و ج ایران (آق محمد سلاق - حامد میرزاعلی) که در گروه C این رقابت‌ها قرار داشتند، در دومین دیدار جدول اصلی به مصاف یکدیگر رفتند که سلاق و میرزاعلی با شکست دو بر یک حریف خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

پورعسگری و وکیلی در ست دوم 21 بر 16 به پیروزی رسیدند، اما در ست های اول و سوم با امتیازهای 21 بر 11 و 15 بر 9 مغلوب تجربه دیگر تیم ایرانی شدند.

تیم ملی ب والیبال ساحلی ایران (عباس پورعسگری - آرش وکیلی) با شکست سوئیس به جمع هشت تیم برتر تور جهانی تک ستاره عمان صعود کرد. سه تیم ایران امروز برای حضور در چهار تیم برتر به میدان می روند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار