معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان: فرهنگیان نقش مهمی در غنی‌سازی برنامه‌های همدان 2018 دارند

همدان (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان نقش جامعه فرهنگیان را در اجرای برنامه‌های رویداد همدان 2018 و غنی سازی آن بسیار مهم دانست.

کد مطلب: ۸۰۷۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان: فرهنگیان نقش مهمی در غنی‌سازی برنامه‌های همدان 2018 دارند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، سیدسعید شاهرخی در شورای آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که این استان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 انتخاب شده و در سال آینده میزبان رویدادهای بزرگ ملی و بین المللی است، اظهار کرد: در این رویداد حدود 100 برنامه متنوع فرهنگی در استان برگزار می‌شود.

وی میزبانی نشست وزرای گردشگری آسیا و نشست اعضای وابسته به سازمان جهانی گردشگری را 2 رویداد شاخص همدان 2018 برشمرد و تصریح کرد: جشنواره ملی پویانمایی نیز در اردیبهشت ماه سال آینده برای اولین بار در همدان برگزار می‌شود و بیش از 500 هنرمند، آثار خود را به این جشنواره ارائه می‌کنند.

شاهرخی گفت: این رویدادها به صورت اتفاقی و به یکباره رخ نداده است، بلکه دلیل آن پیشینه غنی و ظرفیت‌های منحصر به فرد همدان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: نقش جامعه فرهنگیان در اجرای برنامه های رویداد همدان 2018 و غنی سازی آن بسیار مهم است و در این زمینه باید به بهترین نحو از ظرفیت و توان متولیان آموزش و پرورش استفاده کرد.

شاهرخی با اشاره به اهمیت تخصیص اعتبارات مورد نیاز به مدارس شبانه روزی استان، گفت: با وجود کمبود اعتبارات، با درایت و تدبیر و با مدیریت منابع موجود، توفیقاتی حاصل شده و باید در راستای جذب اعتبارات ملی تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار