تقدیر از "بی‌باک، خلیفه و حجی‌زواره" در اختتامیه لیگ تکواندو

تهران (پانا) - در مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره لیگ‌برتر تکواندو مردان، از "مهدی بی‌باک، نعمت خلیفه و مسعود حجی‌زواره" قدردانی شد.

کد مطلب: ۸۰۷۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از "بی‌باک، خلیفه و حجی‌زواره" در اختتامیه لیگ تکواندو

با پایان رقابت‌های لیگ‌برتر تکواندو که با قهرمانی تیم شهرداری ورامین همراه بود، پیش از برگزاری مراسم اهدای مدال‌ها و کاپ‌ها به تیم‌های برتر این دوره از رقابت‌ها، در مراسم اختتامیه از دو مربی تیم ملی و کاپیتان اسبق تیم ملی تکواندو قدردانی شد.

در این مراسم از "مهدی بی‌باک" به عنوان سرمربی یک سال گذشته تیم ملی و از "سید نعمت خلیفه" نیز به عنوان سرمربی تیم ایران در مسابقات تیمی قهرمانی جهان(جام‌جهانی) ساحل‌عاج و مسابقات تیمی گرنداسلم تجلیل شد.

تیم ملی ایران در مسابقات جام‌جهانی ساحل‌عاج و نخستین دوره رقابت‌های تیمی گرنداسلم در چین، به عنوان قهرمانی رسید که هدایت این تیم‌ها را "سید نعمت خلیفه" به عنوان سرمربی در اختیار داشت.

همچنین از "مسعود حجی‌زواره" کاپیتان اسبق تیم ملی در سال‌های گذشته نیز به عنوان قهرمان ایران و جهان در عرصه‌های مختلف، قدردانی و تجلیل شد. "حجی‌زواره" امسال از دنیای قهرمانی تکواندو خداحافظی کرد.

در ادامه مراسم اختتامیه که با حضور "سید محمد پولادگر" پیگیری شد نیز، جوایز و کاپ‌های سه تیم برتر مسابقات اهدا شد. تیم اول این رقابت‌ها "شهرداری ورامین" شد و "دانشگاه آزاد و لوازم خانکی کن" نیز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار