در جمعه پایانی سال ۹۶ صورت میپذیرد؛

بهره برداری از بلوار سرم سازی کرج

کرج (پانا) - بلوار سرم سازی در ادامه بلوار ماهان که حدفاصل خیابان قلم تا ١٦ متری جواد آباد را به یکدیگر متصل می سازد، فردا با حضور مسئولان استانی و شهری، شهروندان و اصحاب رسانه افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کد مطلب: ۸۰۷۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از بلوار سرم سازی کرج

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، این مسیر در ادامه بلوار ماهان به طول یک هزار و 200 متر و عرض 44 متر تکمیل شده و با بهره برداری از این محور سه بانده، بار ترافیکی معابر اطراف به ویژه خیابان شهید بهشتی و خیابان قلم تا حد زیادی کاهش می یابد.

احداث ادامه بلوار ماهان به عنوان محور اصلی شرق-غرب کرج یکی از اقدامات کارشناسی شهرداری این کلانشهر به شمار می رود که با انجام تملکات مورد نیاز تکمیل شد و فردا، جمعه 25 اسفندماه، افتتاح خواهد شد.

اعتبار تخصیص یافته به این طرح تاکنون حدود 100 میلیارد ریال بوده و تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی خیابان شهید بهشتی داشته است.

فاز پایانی پروژه، اتصال بلوار ماهان به گلدشت است و به عنوان محور درجه یک دارای سه باند تردد می باشد. کلیه اصلاحات هندسی، لاین های کندرو و تندرو، احداث پیاده روها و نصب علایم ترافیکی در آن مطابق با استانداردها صورت گرفته و مسافرینی که قصد گذر از شرق به سمت غرب کرج را دارند، بدون نیاز به تردد در هسته مرکزی شهر به ویژه خیابان شهید بهشتی، قادر به استفاده از آن خواهند بود.

همچنین منطقه 6 شهرداری کرج پروژه ای تحت عنوان اتصال بلوار خوارزمی به گلدشت را در دست اقدام دارد که پیشرفت فیزیکی بالایی داشته است و انتظار می رود اتصال بلوار ماهان به گلدشت تا پایان سال آینده محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار