معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

خیران اردبیلی ۳۲ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند

اردبیل(پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران اردبیلی در یک حرکت خداپسندانه و خیرخواهانه ۳۲ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به ۲۷ هزار خانوار زیرپوشش این مجموعه کمک کردند.

کد مطلب: ۸۰۷۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
خیران اردبیلی ۳۲ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری کمک کردند

صفر توحیدی در جلسه ارائه گزارش از کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری اردبیل اظهار داشت: برپایی جشن نیکوکاری طبق روال همیشگی و سال‌های گذشته به منظور حمایت از خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد استان در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه در استان به شرایط مطلوبی در امر کمک‌رسانی به نیازمندان و اقشار محروم جامعه دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به این که آغاز سال نو با شادی برای این افراد همانند سایر اقشار جامعه باید محقق شود افزود: خیران اردبیلی بار دیگر در یک حرکت خداپسندانه و خیرخواهانه 32 میلیارد ریال در جشن نیکوکاری به 27 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد استان کمک کردند و در این اجر اخروی و معنوی سهیم شدند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های خیران نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش داشته که این موضوع به نوبه خود یک روزنه امید برای ما است و نشان دهنده این است که در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی اقدامات مناسبی انجام داده می‌شود.

توحیدی اظهار کرد: خوشبختانه اکنون کمک‌های مردمی در اسرع وقت بین مددجویان توزیع شده و در این زمینه متولیان اجرایی و مسئولان مربوطه موظف هستند به مسئولیت خود در این زمینه عمل کرده و رسیدگی به امور فقرا را تسریع و تسهیل بخشند که امسال به شکل مناسبی میسر شد.

وی تصریح کرد: به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان زنگ جشن نیکوکاری در تمامی مدارس استان نواخته شده و 170 هزار پاکت جشن نیکوکاری در بین دانش‌آموزان برای کمک‌رسانی به 5 هزار و 300 نفر از دانش‌آموزان زیرپوشش توزیع شده بود تا آنها با کمک‌های خود یاریگر همنوعان‌شان در آغاز سال نو باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار