مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل :

طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اجرای طرح نماد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه همکاری‌های مناسبی با سازمان‌های متولی انجام یافته است.

کد مطلب: ۸۰۷۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان اردبیل اجرا می‌شود

احمد ناصری در جمع معاونان و روسای ادارات اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از سنین کودکی باید آغاز شود تا بتوانیم دستاوردها و خروجی‌های آن را با پاکسازی جامعه شاهد باشیم.

وی با اشاره به این که حرکت در راستای دستیابی به پیشرفت و توسعه از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش است افزود: برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های مختلف با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهم‌ترین اقدامی است که در دستور کار مسئولان و متولیان فرهنگی قرا ر گرفته و امیدواریم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

ناصری اظهار کرد: به منظور تحقق این هدف بسیار مهم اجرای طرح نماد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان در دستور کار قرار داده شده و با توجه به همکاری‌های مناسب با سازمان‌های متولی در این زمینه انتظار می‌رود ماحصل مناسبی به دست آورده و مشکلات و موانع را به حداقل برسانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در راستای اجرای طرح شهاب نیز برگزاری نمایشگاه‌های جشنواره جابربن حیان در مناطق و نواحی سبب پرورش استعدادها و خلاقیت دانش‌آموزان شده و المپیادهای درون مدرسه‌ای نیز فضای بسیار مناسبی را برای تقویت دانش‌آموزان ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش استان در ارزیابی عملکرد ادارات کل رتبه دوم کشوری و در ارزیابی دستگاه‌های فرهنگی استان رتبه دوم را کسب کرده است که این موضوع نشان دهنده بهبود فعالیت این مجموعه و نزدیک شدن به اهداف مورد نظر در این راستا است که در این راستا از مسئولان مربوطه انتظار داریم با ما مشارکت و همکاری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار