کارشناس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور؛

شوراهای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی از استوانه های جامعه مدنی و مایه نشاط ، شادابی و طراوت و بالندگی آموزش و پرورش است

تبریز(پانا) - کارشناس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور در مراسم انتخابات نهمین دوره هیات رئیسه شوراهای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی در اردوگاه الغدیر تبریز با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی از استوانه های جامعه مدنی و مایه نشاط ، شادابی و طراوت و بالندگی آموزش و پرورش است، گفت: از جمله بسترهای مهم برای ارتقا زندگی اجتماعی و از عوامل توسعه قدرت تجزیه و تحلیل نوجوانان شوراهای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی خواهد بود.

کد مطلب: ۸۰۷۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی از استوانه های جامعه مدنی و مایه  نشاط ، شادابی و طراوت و بالندگی آموزش و پرورش است

ناهید عبادانی در مراسم انتخابات نهمین دوره هیات رئیسه شوراهای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی در اردوگاه الغدیر تبریز با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی از استوانه های جامعه مدنی و مایه نشاط ، شادابی و طراوت و بالندگی آموزش و پرورش است، گفت: از جمله بسترهای مهم برای ارتقا زندگی اجتماعی و از عوامل توسعه قدرت تجزیه و تحلیل نوجوانان شوراهای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی خواهد بود.

وی افزود: همانطور که ملت ایران در انتخاب به صورت آگاهانه شرکت دارند، دانش آموزان در جمهوری اسلامی نیز با آگاهی و معرفت کامل در انتخابات مربوط به خود که همان شوراهای دانش آموزی است شرکت می کنند وازسیاست های که وزارت آموزش و پرورش در سالهای اخیر بنیان نهاده سیاست دانش آموز محوری است .

کارشناس دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشورخاطر نشان کرد: در این نشست از میان خود دانش آموزان ، اعضای شورای دانش آموزی استان و نمایندگان مجلس دانش آموزی استان انتخاب می شوند .بنابراین افرادی انتخاب نمایید که جسور، توانمند، دارای بیان شیوا ،جمع گرا، خود باور،مسئولیت پذیر، خوش فکر و باتدبیر و از لحاظ آموزشی و درسی معدل بالایی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نباید به عنوان نمایندگان مجمع شورای دانش آموزی استان به مسائل آموزشی و پرورشی بی تفاوت باشید گفت: به مسائل پیرامون دقت کنیدو مشکلاتی که میبینید و پیشنهادهای خود را انعکاس دهید.

عبادانی افزود: شورای دانش آموزی و مجلس دانش آموزی نمادی بارز از مشارکت دانش آموزان و مدرسه و دموکراسی و مردم سالارس دینی برای آینده سازان ایران اسلامی است مجلس دانش آموزی به منظور ترویج فرهنگ مشارکت جویی و گفتگو و مسئولیت پذیری و تقویت هویت ایرانی و اسلامی ،تحکیم و ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی است.

این مقام مسئول ادامه داد:دانش آموزان باید برای زندگی در جامعه آینده ، تربیت شوند و با مسئولیت پذیری در دوران تحصیل می توانند آمادگی بیشتری برای ورود به جامعه کسب کنند.

وی در پایان مجلس دانش آموزانی را فرصتی برای دانش آموزان معرفی کرد و گفت: این فرصتی است تا بتوانید تمرین مدیریت آینده کشور را داشته باشید و فرصتی است تا بتوانید خود را محک بزنید. برای ورود به جامعه بزرگتر و فراتر از مدرسه و خانواده و ارتباط با مسئولین کشوری معطوف نمایید و از این طریق مسائل و مشکلات جامعه دانش آموزی و نیازهای قشر جوان مملکت را با مسئولین مطرح نمایید تا بتوانید در تصمیم گیریهای آنها موثر باشید و صحبت های شما در کلان کشور تاثیر گذار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار