برگزاری طرح آماده باش نوروزی همیاران پلیس در اراک

اراک(پانا)- با نزدیک شدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، همایش نمادین طرح آماده باش نوروزی همیاران پلیس در دبستان قرآنی متقین ناحیه 2 اراک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح آماده باش نوروزی همیاران پلیس در اراک

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم گفت: در حال حاضر طرح همیاران پلیس در 2200 واحد آموزشی استان مرکزی اجرا می شود.

علی شیرخانی با اشاره به موضوع سرمایه های انسانی و ارزشمندی آن اظهار داشت: طرح همیار پلیس با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ ترافیک و قوانین راهنمایی و رانندگی انجام می شود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی استان مرکزی نیز گفت: اجرای طرح همیاران پلیس باعث کاهش 12 درصدی تصادفات در کشور شده است.

قاسمی مقدم با اشاره به اشتیاق دانش آموزان به حضور در گروه های همیار پلیس افزود: طرح همیاران پلیس از سال 1384 تا کنون در مدارس در حال اجرا و با استقبال گسترده دانش آموزان روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه پلیس از تمام ظرفیت های خود برای پیشگیری از وقوع سوانح رانندگی استفاده کرده است، اظهار داشت: یکی از بهترین راه ها مشارکت و استفاده از پتانسیل دانش آموزان در این زمینه بوده که موفقیت خوبی در این راستا حاصل شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار