مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری نخستین همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در ارومیه

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در ارومیه برای نخستین بار برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۷۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی در ارومیه

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار کرد: نخستین همایش غلامان و خادمان حسینی توسط هیات جوانان کربلای ارومیه و با مشارکت نهادها و ارگان‌های مختلف برگزار خواهد شد که در قالب این آئین از زحمات چندین ساله فعالان این عرصه تقدیر خواهد شد تا از این رهگذر بین جوانان و نوجوانان برای ورود به این حوزه رغبت و انگیزه کافی ایجاد شود.

وی زمان برگزاری آن را امروز به عبارتی پنج شنبه 24 اسفند ماه امسال از ساعت 16 تا 18 عصر عنوان کرد و افزود: مکان برگزاری هم سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی واقع در خیابان دانشکده شهید بهشتی ارومیه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از مسئولان سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه، موسسه مالی اعتباری رسالت، سازمان بسیج مداحان، دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه، حوزه 10 بسیج اصناف سپاه ارومیه، صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، اداره تبلیغات اسلامی ارومیه، شرکت مخابرات آذربایجان غربی، کانون مداحان و شعرای آئینی آذربایجان غربی برای همکاری در این زمینه قدردانی کرد.

داداش‌زاده با بیان اینکه با استفاده از راهکارهای مختلف باید برای زنده نگه داشتن یاد شهدای نهضت حسینی گام برداشته شود، که یکی از راه‌ها نیز تجلیل از خادمان و فعالان این عرصه است، خاطرنشان کرد: پرداختن به فرهنگ حسینی نباید محدود به محرم و صفر باشد بلکه در طول سال باید برای معرفی و تبیین آرمان‌های شهدای کربلا تلاش شود.

این مسئول اظهار کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع یک فرصت مغتنمی برای بررسی آسیب‌های هیات‌های عزاداری و تلاش برای آگاهی بخشی به مردم و جلوگیری برای ترویج خرافات به شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار