آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد و طی این مراسم با حضور مسوولان وزارتی و استانی، ابراهیم محمدی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد.

کد مطلب: ۸۰۷۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی عصر امروز با حضور رئیس مرکز برنامه ریزی، نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در محل سالن برق ارومیه برگزار شد.

علیرضا رادفر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی که در سالن اجلاس شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: بشر همواره به دنبال توسعه بوده و ملتها در این سمت و سو حرکت و توسعه یافتگی را تجربه کرده اند.

وی با بیان اینکه ایران مسیر توسعه را طی می کند، تصریح کرد: برای رسیدن به این توسعه ابزار و برنامه ریزی نیاز است.

این مسئول افزود: در نگاهی به روند توسعه کشورها، یکی از موثرترین کار این کشورها، تربیت نیروی انسانی مجرب است.

رادفر با بیان اینکه در گذشته فاکتورهای زیادی توسط علمای مدیریت مطرح می شد، گفت: امروزه نیروی انسانی مهمترین فاکتور توسعه مطرح می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آدربایجان غربی ادامه داد: تربیت نیروی انسانی، سرمایه گذاری بلند مدت و دارای بقا است و در آموزه های دینی نیز به این موضوع پرداخته شده است.

رادفر خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تلاشهای انجام گرفته، ایجاد آموزش و پرورش سیستماتیک را هستیم و باید باور کنیم که آموزش و پرورش سرمایه گذاری بلند مدت است که باید بیش از پیش به این امر داشته باشیم.

وی با انتقاد از برخی نگاه های نادرست به مباحث آموزشی و تربیتی، گفت: برخی مدیران نگاه هزینه ای به این حوزه دارند که نگاه درستی نیست چرا که آموزش و پرورش محل تبدیل انسان مستعد به انسان بالنده و چالشگر است.

این مسئول با تاکید بر بازنگری آموزشی، افزود: مدیران آموزشی باید در بحث آموزش بازنگری کنند و خلاقیت، روحیه نوآوری و پرسشگری را در دانش‌آموزان تقویت کنند.

رادفر تقویت فرهنگ گذشته در بین دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و گفت: این امر سبب تقویت هویت ملی و تقویت ایران دوستی در دانش آموزان می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، انتقال ارزش های دینی و انقلابی، معرفی جایگاه شهدا، عدالتخواهی و روحیه مطالبه گری برای دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و افزود: ایجاد تفکر انتقادی در بین دانش آموزان ضروری است.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای مدیرکل سابق آموزش و پرورش آذربایجان غربی، اظهار کرد: براساس شناختی که از مدیرکل جدید این اداره دارم، انتظار می رود به خوبی در راستای رفع مشکلات این حوزه گام برداشته و برای ارتقای شان مدرسه و معلم تلاش کند.

در این مراسم از زحمات فریدون سید مصطفوی مدیرکل سابق آموزش و پرورش و اردشیر سید سیاح سرپرست این اداره کل تقدیر و ابراهیم محمدی به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش آذربایجان غربی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار