جانشین رئیس پلیس استان گلستان

سی صدو هفتاد هزار عدد انواع موادمحترقه در استان گلستان کشف شد

سی و شش نفر از مخلان نظم عمومی چهارشنبه آخرسال در گلستان دستگیر شدند و این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

کد مطلب: ۸۰۷۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
سی صدو هفتاد هزار عدد انواع موادمحترقه در استان گلستان کشف شد

به گزارش پانا از استان گلستان، سرهنگ مسعود فروزان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهارشنبه آخر سال وضعیت عادی و مطلوبی از نظر امنیتی در استان داشتیم. اما افراد اندکی هم بودند که با وجود تأکیدات و هشدارهای پلیس سعی در اخلال در نظم عمومی داشتند.

وی گفت: در همین رابطه از 49 نفر تعهد گرفته شد و آزادشدند و 36 هم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

جانشین رئیس پلیس استان ادامه داد: مردم بدانند که این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود و زیرا پیش از این نیز به این گونه افراد هشدار داده بودیم.

وی با اشاره به نقش مردم در اینکه چهارشنبه سوری بی‌دغدغه در استان سپری شد، اظهارداشت: با هشدارهای پلیس و اطلاع رسانی انجام شده مردم هم با پلیس همکاری خوبی داشتند. مردم در شناسایی و معرفی افرادی که اقدام به فروش موادمحترقه و منفجره غیرمجاز به صورت کلی و جزئی کردند، با پلیس همکاری داشتند.

فروزان افزود: برهمین اساس 370 هزار عدد انواع موادمحترقه در استان کشف و ضبط شد. مردم در جاهایی که نیاز بود و تذکرات لازم داده می‌شد همکاری خوبی با پلیس داشتند و کمترین آسیب را در سطح استان شاهد بودیم.

جانشین رئیس پلیس استان گلستان گفت: انتظار از مردم این است که با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و سفرهای نوروزی، با نیروهای انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا مشکلی در نوروز 97 نداشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار