ساخت دانشکده پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان آغاز شد

عملیا ت اجرایی ساخت دانشکده پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با حضور مسئولان استانی آغاز شد.

کد مطلب: ۸۰۷۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ساخت دانشکده پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان آغاز شد

به گزارش پانا از استان گلستان، عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت دانشکده پردیس خودگردان دانشگاه علوم پزشکی در مجموعه آموزشی فلسفی دانشگاه اظهار داشت" این دانشگاه یکی از 7 دانشکده این دانشگاه محسوب می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر این دانشکده در رشته‌های PHD دانشکده پزشکی و دندانپزشکی فعال است و هم اکنون 570 دانشجو با 52 دانشجوی خارجی در آن تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تصریح کرد: این دانشگاه در زمینی به مساحت 5 هزار و 200 مترمربع در 4 طبقه احداث می شود.

فاضل گفت: دانشکده پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با تجهیزات کامل با بودجه حدود 20 میلیارد تومان از اعتبارات دانشگاه احداث خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدقاسم لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان گلستان هم در این مراسم به اهمیت علم‌آموزی اشاره کرد و گفت: امیدواریم هرچه زودتر این ساختمان ساخته شود و جای مناسبی با همه امکانات برای دانشجویان داشته باشیم.

محمد جعفر گلعلی‌پور رئیس دانشکده بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان نیز گزارشی از عملکرد این دانشکده از زمان تاسیس ارائه کرد و گفت: با حمایت‌های رئیس دانشگاه و معاونت‌های توسعه، آموزشی و پژوهشی خوشبختانه امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی دانشکده بین‌الملل هستیم.

همچنین در حاشیه این مراسم عملیات اجرایی بنای یادمان شهدای گمنام دانشگاه نیز درمجموعه فلسفی دانشگاه با رئیس دانشگاه و مسئولان آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار