سرپرست سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد: به همه زیر و بم‌های سازمان دانش‌آموزی آشنایی کامل دارم

تهران (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد از آشنایی خود به همه زیر و بم‌های سازمان دانش‌آموزی گفت.

کد مطلب: ۸۰۷۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد: به همه زیر و بم‌های سازمان دانش‌آموزی آشنایی کامل دارم

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش، سید نظام مرادی با بیان اینکه همه ما معلم هستیم و وظیفه ما تعلیم و تربیت است گفت: از روزی که ما را استخدام کردند ما را به عنوان معلم به کار گرفتند این مسُولیت‌ها نباید ما را از وظیفه اصلی‌مان که تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است دور کند.

مرادی با اشاره به اینکه با سازمان دانش‌آموزی ناآشنا نیستم اظهار کرد: به عنوان مربی و مدرس در تمام دوره‌های استانی و کشوری شرکت کرده‌ام و به همه زیر و بم‌های سازمان دانش‌آموزی آشنایی کامل دارم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در آیین معارفه سرپرست سازمان دانش آموزی استان با بیان اینکه سازمان دانش آموزی مکمل برنامه های پرورشی است، افزود: چهار تشکل سازمان دانش آموزی، هلال احمر، بسیج دانش آموزی و اتحادیه انجمن های دانش آموزی اجازه دارند به صورت رسمی و قانونی در مدارس فعالیت کنند.

سید بهاء الدین ملک حسینی با بیان اینکه باید بین سازمان دانش آموزی و اداره کل آموزش و پرورش هماهنگی کامل باشد گفت: هدف ما این است که سازمان دانش آموزی تقویت شود بر همین اساس اردوگاه شهید باهنر واقع در آبشار یاسوج را به این سازمان واگذار می کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی استان با بیان اینکه از مرادی انتظار داریم به تشکیلات پیشتازان خیلی اهمیت بدهند، اظهار کرد: حضور دانش آموزان در این تشکل نباید یک حضور شکلی و صوری باشد.

ملک حسینی با بیان اینکه هدف ما تربیت دانش آموزان در همه ساحت های سند بنیادین است افزود: تقویت همه استعدادهای دانش آموزان در ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید اولویت سرپرست سازمان دانش آموزی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار