معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش:

اقتدار جمهوری اسلامی مدیون خون شهداست

همایش علمی ،پژوهشی شهدای فرهنگی و دانش اموز شهرستان گناباد با حضور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد

کد مطلب: ۸۰۷۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اقتدار جمهوری اسلامی مدیون خون شهداست

به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی علیرضا کاظمی معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در نخستین همایش علمی ،پژوهشی شهدا فرهنگی و دانش آموز شهرستان گناباد عنوان کرد:نباید اجازه دهیم گرد غفلت بر یاد و خاطر شهیدان بنشیند چرا که بنا به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.

وی ضمن برشمردن برخی از مولفه های قدرت افزود:جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب اقتدار خود را مدیون و مرهون شهداو فرهنگ ایثار و شهادت است و تمام افتخاراتی که در عرصه بین الملل کسب کرده است مدیون وجود مولفه قدرت نرم است.

کاظمی ضمن تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ ایثار و شهادت خاطر نشان کرد:دشمن از ابتدای انقلاب در تمام توطئه هایی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته است شکست خورده اما هنوز دست از توطئه های خود برنداشته است و امروز در قالب جنگ نرم این دسیسه ها را ادامه می دهد و لذا ما نیازمند تلاش بیشتر برای مسلح کردن جوانانمان در مقابل این توطئه های فرهنگی هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش شهدا را حاضر و ناظر خواند و گفت:توسل شهدا در زندگی مادی و معنوی قطعا اثر گذار است و ما نیازمند آنیم برای آن که در مسیر هدایت قرار گیریم پیوند با شهیدان را حفظ نماییم.

وی در پایان افزود:اسفند ماه شهادت سرداران سرافراز و الگوهای واقعی نظام جمهوری اسلامی همچون شهیدان باکری،همت،خرازی،برونسی و حاج امینی است و فلسفه نامگذاری روز شهید در اسفند ماه نیز همین مسئله است،لذا در این ایام باید هر چه در توان داریم برای آشنایی جوانانمان با سیره شهدا تلاش کنیم.

قابل ذکر است در پایان این مراسم از میان 208 مقاله دانش آموزی و 158 مقاله عمومی ارسال شده به دبیرخانه نخستین همایش علمی،پژوهشی شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان گناباد از 11 مقاله دانش آموزی و 7 مقاله عمومی به عنوان آثار برگزیده تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار