با حضور دکتر سقائیان نژاد؛

در آستانه سال نو نشست صمیمانه شهردار قم با اصحاب رسانه برگزار شد

با حضور دکتر سقائیان نژاد نشست صمیمی شهردار قم با اصحاب رسانه برگزار و به سئوالات خبرنگاران در حوزه خدمات شهری و فعالیت های شهرداری قم پاسخ داده شد.

کد مطلب: ۸۰۷۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
در آستانه سال نو نشست صمیمانه شهردار قم با اصحاب رسانه برگزار شد

پیش از ظهر چهارشنبه 23 اسفند ماه نشست صمیمی اصحاب رسانه با دکتر سقائیان نژاد شهردار و سایر عوامل شهرداری قم در سالن رضوان شهرداری برگزار شد.

در این نشست صمیمی سقائیان نژاد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خبرنگاران به سئوالات آنان پاسخ و ابهامات و انتقادات و نقطه نظرات خبرنگاران را پاسخ داد.

اعتبارات شهرداری، هزینه کرد منابع جاری، درآمدهای شهرداری، پروژهای قدیمی، پروژه های جدید از جمله مواردی بود که شهردار قم به آن اشاره کرد و به صورت موردی به دغدغه های خبرنگاران نیز در این راستا پاسخ داده شد.

وضعیت مترو قم در خط A و خط B، وضعیت مونوریل، وضعیت فرودگاه بین المللی قم، بوستان حد فاصل بین کوه خظر و خیابان انتظار، بلوار مرجعیت وضعیت ترافیکی سطح شهر و سایر پروژه های در دست اقدام شهرداری از جمله پرسش های داغ خبرنگاران بود که سقائیان نژاد با پاسخ هایی به خبرنگاران آنان را مورد توجه قرار داد.

شهردار قم ضمن تأکید بر پیگیری مطالبات مردم تصریح کرد با هیچ شخصی تعارف نداریم و از مطالبه حقوق مردم با هیچ کس مماشات نمی کنیم.

وی افزود شهرداری وابسته به بودجه تأمینی است که با توجه به بودجه 2200 میلیاردی در سال 96 و تحقق 85 درصد آن عملکرد بودجه 97 نیز بر همین مبنا تعیین شده است.

سقائیان نژاد برنامه ریزی برای ایجاد یک سیستم پاسخگو را از اولویت های شهرداری خواند و افزود ایجاد امید و اعتبار با استفاده از سرمایه های اجتماعی هدف عمده شهرداری است و این مهم تنها با ایجاد رضایت مندی در مردم از عملکرد شهرداری به وجود خواهد آمد.

شهردار قم لایحه مدیریت یکپارچه شهری را یکی دیگر از چالش های پیش رو دانست و ابراز امیداوری کرد با تصویب هر چه سریعتر آن از معضلات شهری رهایی یابیم.

وی ضمن اشاره به اقدامات پیش روی شهرداری در سال 97 نظیر تملک فاز پنج عمار و یاسر، فضای سبز مسجد چهار مردان، تملک بلوار گلستانه تا انتهای بلوار فردوسی، مترو و ... بر اهتمام ویژه شهرداری بر تکمیل پروژه های گذشته و کارشناسی برای آغاز پروژه های جدید سخن گفت.

گفتنی است در این دیدار 2 ساعته شهردار قم تمامی سئوالات خبرنگاران را پاسخ داد و از انعکاس خوب اخبار توسط خبرنگاران تشکر و نقش انتقاد سازنده آنان را در رفع مشکلات شهری بی بدیل دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار