معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج:

اجرای طرح خوانا در دستور کار قرار دارد

کرج (پانا) - معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج گفت: پیدا کردن آدرس در شهر کرج مشکل است به همین منظور اجرای طرح خوانا در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۸۰۷۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح خوانا در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، محمدرضا احمدی نژاد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج به عنوان معاونت کهنه کار و مغفول مانده در کرج به فعالیت می پردازد.

وی با اشاره به اینکه اثر گذاری این معاونت غیر قابل انکار است، گفت: بزرگترین معضل کرج آلودگی و ترافیک است که بخش عمده آلودگی هوا به ترافیک باز می گردد، دولت طرح هایی برای بهبود وضعیت ترافیک در کشور به ویژه کلان شهرها پیش بینی کرده و نقشی را برای شهرداری ها نیز در نظر گرفته است.

احمدی نژاد در بخش دیگری با اشاره به اهمیت جابه جایی مسافران از طریق مترو، گفت: بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در کاهش حجم ترافیک شهری تاثیرگذار است همچنین کاهش سفر درون شهری به واسطه اجرایی شدن دولت الکترونیک باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه برخی وظایف دولت در حوزه ترافیک انجام نشده و به عهده شهرداری گذاشته شده است، گفت: اصل وظیفه معاونت حمل و تقل ترافیک سمت و سو دادن به توسعه شهری و زیرساخت های توسعه شهری است.

وی با بیان اینکه بحث آینده شهر در سند چشم انداز مورد توجه قرار گرفته است، گفت: توسعه یافتگی سرانه معبر در این سند لحاظ می شود.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه معبر برای کاهش معضل حمل و نقل و ترافیک‌شهری است، گفت: به روز رسانی طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر کرج مصوب خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح شهر خوانا در کرج، گفت: پیدا کردن آدرس در شهر کرج مشکل است به همین منظور اجرای طرح خوانا در دستور کار قرار دارد.

احمدی نژاد در بخش دیگری گفت: یکی از مباحثی که به صورت جدی مورد نظر است اصلاح الگوی حرکتی شهر کرج است و مهم ترین هدف برای

وی به بخش هوشمندسازی چراغ ها و تقاطعات در سطح کرج اشاره کرد و گفت: هوشمندسازی چراغ سه سال و نظارت تصویری برای ۵۰۰ دوربین ۴ سال زمان می برد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اهمیت مناسب سازی معابر و کریدور های عابر پیاده، گفت: طرح جامع هدایت و عبور عرضی عابر پیاده در کرج تعریف شده که عملیات اجرایی ان شروع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار