آی‌فیلم روی «مرز خوشبختی»

تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» که نوروز سال گذشته از شبکه دو سیما پخش شد، این‌بار از آی‌فیلم فارسی به نمایش گذاشته می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۷۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آی‌فیلم روی «مرز خوشبختی»

به گزارش روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران رسام در لیست مجموعه‌های نوروزی این شبکه قرار گرفته و از ۲۵ اسفند پخش آن آغاز می‌گردد.

در خلاصه داستان این سریال ۱۵ قسمتی آمده: طلا و تلاش و عشق... جوان و گُل و گِل... همه چیز از یک وسوسه شروع و به یک وسوسه ختم می‌شود. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت می‌رسد. داستان مرز خوشبختی داستان انتخاب ها و دوراهی‌هاست. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای، یک سو شاید خوشبختی است و درسوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست و انتخاب نهایت خوشبختی ‌است .

بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمالزاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهانزاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط‌خواه، رضا یزدانی، جواد زیتونی و عباس محبوب در این مجموعه حضور دارند.

سریال تلویزیونی «مرز خوشبختی» از جمعه ۲۵ اسفند، هر شب رأس ساعت ۱۹ پخش می‌شود و بازپخش آن در ۲ نوبت در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار