تقدیر وزیر آموزش ‌و پرورش از مدیرکل سیستان و بلوچستان

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی از مدیرکل سیستان و بلوچستان به دلیل توجه به خانواده شهدا تقدیر کرد.

کد مطلب: ۸۰۷۱۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر وزیر آموزش ‌و پرورش از مدیرکل سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در سفر اخیر سیدمحمد بطحایی به استان سیستان و بلوچستان، خانواده شهید محمد اسلامی، که توسط گروهک‌های تروریستی به شهادت رسید، در نامه‌ای خطاب به وزیر آموزش‌وپرورش از حمایت‌های مدیرکل استان، آقای علیرضا نخعی که مشکلات مسکن و درمان این خانواده شهید را به شکل پیگیری کرده بود، تقدیر و تشکر کردند.

در بخشی از نامه‌ای که توسط خانواده این شهید به وزیر آموزش‌وپرورش تقدیم شده، آمده است: درزمان شهادت محمد اسلامی، از ایشان دو فرزند به نام هدیه و امیر صادق 7 ماهه به یادگار مانده بود، در آن سال در مراسم تشییع و چه در اسکان خانواده از سوی مسئولین وقت آموزش‌وپرورش استان نامهربانی دیدیم و امیر صادق شیرخوار به دلیل شرایط سخت زندگی و ناراحتی‌های بسیار در آن سال، به مشکل قلبی دچار شد که در درمان این فرزند شهید با کمبودهای فراوان و بی‌مهری آموزش‌وپرورش آن زمان مواجه شدیم. در تاریخ 1/10/92 که آقای علیرضا نخعی به‌عنوان مدیرکل استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد، در اولین اقدام خانه‌سازمانی در اختیار ما قرارداد و پس از پذیرفتن و دیدار با ما، پی گیر مراحل پزشکی امیر صادق از زاهدان تا تهران و عمل‌های جراحی امیر صادق در تهران شدند و پیگیر همه مشکلات تا حل شدن آن‌ها گردیدند. ایشان همیشه و در همه حال در کنار همه خانواده شهدا بودند و به قید فوریت مشکلات خانواده شهدا را رفع می‌نمایند، لذا بر خود واجب می‌دانیم ضمن تقدیر از این مدیرکل استان والامقام و شایسته و مرد اخلاق استان از شما مقام عالی عاجزانه تقاضا داریم از ایشان حمایت فرمایید باشد که شرمنده شهدا نشویم.

در همین راستا وزیر آموزش‌ و پرورش در پیامی با اشاره به رسیدگی‌هایی که آقای نخعیبه همه خانواده شهدا، مدیرکل استان سیستان و بلوچستان به‌طور عام و در مورد خانواده شهید فرهنگی محمد اسلامی به طور خاص داشتند، از ایشان تقدیر و تشکر کردند.

شایان‌ ذکر است شهید محمد اسلامی، هشت سال به‌صورت حق‌التدریس در منطقه سرباز استان سیستان و بلوچستان مشغول به کار بود و در سال 1390 با پست کارشناس گزینش به استخدام آموزش‌وپرورش درآمدند و در تاریخ 3/1/91 به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار