رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی تربت جام اعلام کرد:

80 کانون فرهنگی در مساجد تربت جام فعالیت دارند

تربت جام ( پانا) ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام ازفعالیت 80 کانون فرهنگی درمساجداین شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۷۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
80 کانون فرهنگی در مساجد تربت جام فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری پانا ازخراسان رضوی ، نعمت ا... فیاض با اشاره به اینکه فعالیت 330مسجد در سطح شهر ستان تربت جام گفت: امیدواریم به تعداد مساجد، کانون فرهنگی و هنری در کنار آن داشته باشیم که در حال حاضر80 کانون در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه 25 سال پیش با تصویب شورای عالی فرهنگی، هئیت نظارت بر مساجد کشور تاسیس شد به گفت: طی این سالها شاهد ارتقاء فرهنگ دینی و هنری برای جمهوری اسلامی ایران بخصوص تربت جام هستیم.

رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی تربت جام همچنین افزود: باتوجه باینکه مصوبه شورای عالی فرهنگی منجر به تشکیل کانون فرهنگی و حضور جوانان در مساجد شداین شهرستان با 330 مسجد توانست 80 کانون فرهنگی و هنری تشکیل دهد که با امکانات مردمی و اداره ارشاد اسلامی فعالیت می کند که این کانون ها توانسته در ابعاد مختلف آسیب های اجتماعی و بحران ها وارد عمل شود.

فیاض با اشاره به اینکه 51 کانون فرهنگی در مسجد روستاههای تربت جام قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه وجه مهم توسعه فرهنگی جامعه دسترسی آحاد مردم از دور دست ترین نقطه به فعالیت های فرهنگی است از این روی کانون های فرهنگی روستایی این اهداف را دنبال می کند.

وی درپایان اظهارداشت : در شهر ترتب جام 29 کانون فرهنگی با جوانان متعهد و شایسته در حال فعالیت می باشند که امیدواریم همراه با مطالبه و تاکیدات رهبر انقلاب حرکت کرده و به وظیفه خود نسبت به مساجد و کانون فرهنگی مساجد عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار