با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان

دومین مرکز نوآوری های دانش آموزی کشور در استان کرمان افتتاح شد

کرمان(پانا) - طی مراسمی و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، دومین مرکز نوآوری های دانش آموزی کشور در مرکز پژوهش سرای خیام آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۰۷۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دومین مرکز نوآوری های دانش آموزی کشور در استان کرمان افتتاح شد

محمد محسن بیگی در این مراسم گفت: در حوزه دانش آموزی باید در جهت شناخت استعدادهای دانش آموزان توجه ویژه شود، چرا که توجه به شناسایی و کشف استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی گفت: بسیاری از استعدادها در سنین کودکی، نوجوانی و جوانی شکوفا می شوند و باید حساسیت ها برای کشف استعدادها در سنین دانش آموزی افزایش یابد.

محسن بیگی افزود: بهترین مکان برای شناسایی استعدادها مدرسه است و مدرسه می تواند مکان مناسبی برای کشف استعدادهای دانش آموزان باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به این که آینده کشور به دست دانش آموزان است، خاطر نشان کرد: دانش آموزان به دلیل شرایط سنی خاص دارای انگیزه، خلاقیت و نوآوری فراوانی هستند که باید از این ظرفیت و توانمندی ها به درستی استفاده شود.

وی گفت: توجه به مدرسه و حوزه دانش آموزی در آینده ارزش افزوده بیشتری برای کشور رقم خواهد زد و همه مسئولان باید به دانش آموزان و آموزش و پرورش توجه ویژه داشته باشند.

محسن بیگی گفت: امروز با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در کشور، حساسیت ویژه ای به تولید علم و اقتصاد دانش بنیان وجود دارد و باید کشور عزیزمان ایران، نقش الگویی برای کشورهای دیگر در تولید علم داشته باشند.

وی با اشاره به کارکرد مراکز نوآوری و خلاقیت دانش آموزی افزود: در این مراکز باید به دنبال آشنایی دانش آموزان با فضای کسب و کار باشیم تا آینده شغلی آنان تضمین شود.

بر پایه این گزارش طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس مرکز نوآوری های دانش آموزی و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه ستادی، دومین مرکز نوآوری های دانش آموزی کشور با هدف شناسایی استعدادهای برتر و پرورش خلاقیت دانش آموزان مستعد و صاحبان ایده های نو آورانه با بهره گیری از مدرسان و مشاوران کسب و کار، در پژوهش سرای خیام آموزش و پرورش ناحیه دو افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار