اجرای طرح اعتکاف علمی در مدارس کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - رئیس اداره آموزش دوره دوم متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح «اعتکاف علمی» دانش آموزان در برخی از مدارس استان در ایام نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح اعتکاف علمی در مدارس کرمانشاه

قاسم وثوقی اظهار کرد: طرح اعتکاف علمی دانش آموزان در سطح تمامی نواحی و مناطق استان اجرا خواهد شد و در هر ناحیه یا منطقه دو مدرسه (یکی دخترانه و دیگری پسرانه) در این خصوص در نظر گرفته شده که امکان افزایش تعداد مدارس در صورت وجود متقاضی بیشتر وجود دارد.

وثوقی اظهار کرد: طرح اعتکاف علمی با هدف فراهم کردن زمینه مناسب برای تحصیل کنکوری‌ها در ایام نوروز اجرایی خواهد شد و دانش‌آموزان کنکوری و پشت‌کنکوری می توانند از یک هفته قبل از نوروز تا دو هفته بعد از آن با حضور در مدارس از فرصت طلایی نوروز برای درس خواندن استفاده کنند.

وثوقی اضافه کرد: هرچند این طرح برای دانش‌آموزان کنکوری و در راستای بهره گیری آنها از فرصت طلایی نوروز در نظر گرفته شده، تمامی دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

رئیس اداره آموزش متوسطه دوم اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: در این طرح دانش‌آموزان از ساعت هشت صبح تا ساعت 20 در مدارس به سر می‌برند و از ایام تعطیلات خود بیشترین و بهترین استفاده را خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در این طرح باید به مدارس مراجعه و معرفی‌نامه دریافت کنند، گفت: این طرح زیر نظر مربیان و مدیران مدارس اجرایی و کلاس‌های رفع اشکال نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وثوقی با بیان اینکه نوروز گذشته نزدیک به 700 دانش آموز کنکوری در این طرح شرکت کردند، پیش بینی کرد: امسال بین هزار تا 1200 نفر در این طرح شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار