360 مدرسه گیلان میزبان مسافران نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: 360 مدرسه با ظرفیت 2 هزار و 919 کلاس درس میزبان مسافران فرهنگی در نوروز 97 هستند.

کد مطلب: ۸۰۷۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
360 مدرسه گیلان میزبان مسافران نوروزی

به گزارش پانا از گیلان، مهدی حاجتی در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان با بیان اینکه امسال 360 مدرسه زیر پوشش ستاد اسکان فرهنگیان در ایام تعطیلات نورورزی قرار گرفتند، اظهار کرد: کلاس های ستاد اسکان در سه گروه تقسیم شده اند که در گروه ویژه 98 کلاس و در گروه الف 1212 و در گروه ب 1602 کلاس درس مهیای خدمت رسانی به مسافران هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مدارس مذکور با ظرفیت 2 هزار و 919 کلاس درس میزبان مسافران فرهنگی در نوروز 97 هستند، افزود: همچنین 9 مرکز رفاهی دارای 124 سوئیت و با ظرفیت 504 تخت و سه اردوگاه فرهنگی و تربیتی در شهرهای رضوانشهر، فومن و رودسر میزبان مسافران فرهنگی هستند.

وی گفت: معرفی پایگاه ها و مراکز رفاهی استان به استان های کشور، صدور شیوه نامه اسکان به کلیه مناطق، تهیه و تکثیر نقشه، تراکت و نصب بنر در مبادی ورودی شهرهای استان، تشکیل تیم های نظارتی و بازرسی به منظور بازدید از پایگاه های مجری طرح ستاد اسکان و بیمه حوادث مسافران فرهنگی بخشی از اقدامات انجام شده توسط آموزش و پرورش استان گیلان در استقبال از مهمانان نوروز 97 است.

حاجتی در مورد نحوه ثبت نام مدارس تحت پوشش ستاد اسکان یادآور شد: 80 درصد مدارس ستاد اسکان از تاریخ 28 اسفند تا 12 فروردین 97 آماده پذیرش حضوری هستند و متقاضیان 20 درصد ظرفیت مدارس ستاد اسکان هم می توانند از تاریخ 4 تا 23 اسفند امسال با مراجعه به نشانی www.eskan.medu.ir نسبت به انتخاب مدارس محل اقامت خود اقدام کنند.

وی از مدیران مدارس خواست با استفاده از ظرفیت های انجمن اولیا و مربیان و همچنین امکانات سازمان های میراث فرهنگی و هلال احمر نسبت با ارتقای ارائه خدمات به فرهنگیان عزیز اقدام کنند .

گفتنی است؛ در عید نوروز سال 1396 تعداد 38 هزار و 711 خانوار معادل 418 هزار و 80 نفر از مراکز زیرپوشش ستاد اسکان آموزش و پرورش استان گیلان استفاده کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار