دانش آموزان بخش عظیم سرمایه های نظام هستند

ارومیه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: انتخابات مجلس تمرین دموکراسی است و موجب آشنایی با رویکردهای مختلف این موضوع می شود.

کد مطلب: ۸۰۷۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان بخش عظیم سرمایه های نظام هستند

قدرت اله قاسمی در نهمین انتخابات مجلس دانش آموزی و هیئت رییسه شوراهای دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی دوره هشتم استان با رفتار ،گفتار و منش خود سیمای قابل قبولی از آذربایجان غربی ارایه نمودند.

وی اظهار داشت: امروز در این جمع و در این برنامه شاهد عملیاتی شدن بخشی سند تحول بنیادین هستیم.

معاون پرورشی ادامه داد: تحقق ساحت تربیت سیاسی و اجتماعی و تمرین فعالیتهای این حوزه از اهداف فعالیت های سازمان دانش آموزی است.

قاسمی گفت: دانش،فهمیدن،زیستن و با هم زیستن ٤ اصل برای طی یک دوره دانش آموزی و سپس زندگی است.

وی افزود: اگر دانش آموز در مجلس از دغدغه های این جامعه سخن می گوید در واقع اتفاقات این پیرامون خود را آسیب شناسی می کند.

قاسمی گفت: دانش آموزان بخش عظیمی از سرمایه های نظام هستند و امروز رویکرد نظام آموزشی و پرورشی توجه به نظرات دانش آموزان است.

معاون پرورشی در آخرگفت: انتخابات مجلس تمرین دموکراسی است و موجب آشنایی با رویکردهای مختلف این موضوع می شود.یاد همراهی با خداوند،توجه به تجارب دیگران،احترام و توجه به منافع ملی،منطق، داشتن مهارت ارتباطی مناسب، تقویت علمی، مطالعه و تقویت قوه تحلیل و آشنایی لازم با کار تیمی از فاکتورهای حضور قوی و تأثیرگزار دانش آموزان در مجلس دانش آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار