برگزاری جشن تکلیف هزار و 300 دانش آموز در مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان

همدان(پانا)- در مراسمی با حضور مسوولان استانی مراسم جشن تکلیف هزار و 300 دانش‌آموز دختر در مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۷۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف هزار و 300 دانش آموز در مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان

در این مراسم مدیر مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان اظهار کرد: این برنامه با همکاری کانون فرهنگی «نسیم حیات» اجرا شده است.

رضا سراجق با بیان این که برای اجرای این جشن طی چند روز 44 نفر مستمر همکاری داشتند، افزود: 21 مدرسه توانستند از فضای این مرکز استفاده کنند.

وی گفت: سیاست بر این است تا از فضای موجود بتوانیم بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم تا سمن‌ها، فعالان قرآنی و فرهنگی بتوانند به فعالیت‌های خود بپردازند.

در ادامه عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان با بیان این که این جشن برای دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند، سرآغاز یک زندگی جدید است، گفت: از امروز این دانش‌آموزان تلاش می‌کنند تا توجه ویژه‌ای به عبادت داشته باشند.

رضوان سلماسی تصریح کرد: این مایه خرسندی است که مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان در اختیار برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.

وی گفت: باید فضاهایی را که در دست داریم در اختیار مجموعه‌های مختلف قرار دهیم که از جمله آن می‌توان به مجموعه آموزش و پرورش اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار