سرپرست سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، سید نظام مرادی به عنوان سرپرست سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

کد مطلب: ۸۰۷۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه و بویراحمد، طی حکمی از سوی هادی زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، سید نظام مرادی به عنوان سرپرست سازمان دانش آموزی استان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

با سلام واحترام

به اطلاع می رساند، به موجب این ابلاغ جنابعالی از تاریخ 23/12/96 به عنوان سرپرست امور فعالیت های دانش آموزی ( سازمان دانش آموزی ) این اداره کل منصوب می شوید. امید است با توکل واستعانت از خداوند متعال وپیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) سیاست های رئیس جمهور محترم در دولت تدبیر وامید ومقام عالی وزارت در انجام امور محوله با رعایت مقررات مربوط اهتمام نمایید .توفیق شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

این مراسم با حضور سید بهاء الدین ملک حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان و روسای ادارات این حوزه برگزار شد.

سید نظام مرادی دارای مدرک کارشناسی ارشد تارخ ایران و اسلام است و سابقه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بویراحمد، کارشناس مسئول گزینش و مسئول حراست دانشگاه فرهنگیان را در کارنامه خود دارد.

وی جایگزین علی حسن زاده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار