دریافت نشان برتر هنرمند البرزی در هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر

کرج (پانا) - مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز از دریافت نشان برتر هنرمند البرزی در هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۶۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دریافت نشان برتر هنرمند البرزی در هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر

مجید طاهری فر مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان البرز از دریافت نشان برتر هنرمند البرزی در هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر خبر داد.

وی در این باره گفت: در جشنواره فجر امسال بالغ بر۶۱۰۰ اثر هنری داوری شده اند که از این بین۹۱ اثر نیز در بخش کیف و کفش چرم شرکت نموده بودند که به تفکیک نوع آثار مورد داوری قرار گرفته اند و از این بین اثر کیف ،شهین نظری با تکنیک حکاکی روی چرم به عنوان اثر برگزیده جشنواره انتخاب شد.

طاهری فر افزود: تلاش هنرمند در این بوده که اثر ارسالی به بخش مسابقه همگام با صنعت مد و لباس دنیا و آمیخته به صنایع دستی، هنر و فرهنگ ایرانی-اسلامی باشد که البته این خود یکی از اهداف اصلی بخش طراحی صنایع دستی و هنرهای سنتی در ایران است که بایستی با برنامه‌ریزی لازم و درایت و هنر طراحان ایرانی در سطح بین المللی اجرایی شود.

وی در پایان گفت: به طور حتم در آینده نیز شاهد درخشش بیش از پیش هنرمندان صنایع دستی البرز در سطوح بین المللی خواهیم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار