انتصاب یک بانو به عنوان مسئول مجموعه فرهنگی تاریخی مروارید مهرشهر

کرج(پانا) - فخرالدین صابری مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز از تغییر در مدیریت مجموعه فرهنگی تاریخی مروارید خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۶۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب  یک بانو به عنوان مسئول مجموعه فرهنگی تاریخی مروارید مهرشهر

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، فخرالدین صابری مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز از تغییر در مدیریت مجموعه فرهنگی تاریخی مروارید خبر داد.

وی در این باره گفت: ضمن تشکر از زحمات علیرضا دهقان مهرجردی امروز طی حکمی شهناز پناهی به عنوان مسئول جدید مجموعه فرهنگی تاریخی مروارید مهرشهر معرفی شدند.

وی اضافه کرد: با توجه به برنامه ششم توسعه و تکلیف نزدیک شدن به سهم ۳۰ درصدی بانوان در مسئولیت‌های دولتی امیدواریم بتوانیم از تجربه و تخصص بانوان کارآمد و توانمند اداره کل میراث فرهنگی استان البرز در مسئولیت‌های اجرایی این استان استفاده‌های بیشتری ببریم.

لازم به ذکر است شهناز پناهی دارای مدرک کارشناسی ارشد از سال ۸۱ در اداره کل ایرانگردی و جهانگردی استان تهران به صورت رسمی استخدام و پس از طی پست های کارشناسی در آخرین سال حضور در تهران به عنوان معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران منصوب شدند و پس از تشکیل استان البرز عنوان مسئول بودجه, مسئول امور اداری و تحول اداری مشغول به خدمت بودند وی به مدت یک سال نیز در بدو تشکیل و راه اندازی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز به عنوان رئیس کارگروه بودجه علمی فرهنگی و اجتماعی آن سازمان مشغول به خدمت بودند و و سرانجام پس از بازگشت به اداره کل میراث فرهنگی استان البرز تاکنون مسئولیت برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها و مسئول مدیریت عملکرد و دبیر کارگروه توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان البرز را بر عهده داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار