افزایش بودجه شهرداری ایلام ۸۱ میلیارد تومان

ایلام ( پانا ) - شهردار ایلام، گفت: بودجه سال آینده شهرداری ایلام به رقم ٨١ میلیارد تومان افزایش‌یافته است.

کد مطلب: ۸۰۶۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
افزایش بودجه شهرداری ایلام ۸۱ میلیارد تومان

طالب صادقیان، شهردار ایلام، در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان، اظهار کرد: ترافیک در شهر ایلام تبدیل به یک بحران شده است.

وی، بابیان اینکه بیش از 16 هزار دستگاه خودرو در استان ایلام در سال جاری شماره‌گذاری شده است، افزود: حدود 50 درصد این میزان خودرو مربوط به شهر ایلام که تنها 700 دستگاه از مجموع خودروهای شهر ایلام از چرخه خارج‌شده است.

شهردار ایلام، بابیان اینکه ترافیک موجود در شهر ایلام موجب مشکلات فراوانی ازجمله هزینه، اتلاف وقت، مدیریت زمان، مشکلات اجتماعی شده است، ابراز کرد: با آگاهی از این مشکلات، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح در محل‌های پرترافیک شهر صورت گرفته است که در سال آینده اجرایی خواهند شد.

صادقیان، بابیان اینکه سرانه فضای سبز در شهر ایلام حدود 6/1 کمتر برای هر نفر است، یادآور شد: در حوزه مبلمان شهری تمام امکانات و تجهیزات در راستای ایجاد یک مبلمان شهر مناسب برای شهروندان ایلامی به کار بسته‌شده که نیاز داریم برای آرامش و آسایش شهروندان در حوزه مبلمان شهری برنامه‌ای اساسی اجرا شود.

وی، بابیان اینکه تلاش می‌شود با مشارکت بخش خصوصی در راستای عمران، آبادانی و توسعه شهر ایلام و سرمایه‌گذاری این بخش کارهای اساسی و زیربنایی انجام شود، گفت: یکی دیگر از رویکردهای شهرداری ایلام توجه به سکونتگاه‌های غیررسمی و حاشیه‌ای است که در زمینه روشنایی معابر، دفع آب‌های سطحی، اجرای کانال و خیابان‌بندی اقدامات مناسبی صورت خواهد گرفت.

شهردار ایلام، با اشاره به اینکه شهر ایلام یک شهر موتوری است و سرانه هر نفر شهروند سه خودرو است که مشکلات فراوانی را برای این شهر ایجاد کرده است، افزود: تلاش خواهیم کرد که برنامه‌های اجرایی و طرح‌های عمرانی در شهر ایلام با عنوان انسان‌محور بودن انجام شود و در سطح بالاتر به خانواده محور بودن ارتقا دهیم.

صادقیان، یکی از اولویت‌های شهرداری را توجه به‌سلامت شهروندان عنوان کرد و گفت: در حوزه فناوری اطلاعات نیز تلاش شده که تمام امورات و خدمات ارائه‌شده در شهرداری در بستر الکترونیکی به مردم ارائه شود که مدیریت خدمات شهری به‌صورت تمام الکترونیکی به شهروندان ارائه شود.

وی، خاطرنشان کرد: بودجه سال آینده شهرداری ایلام به رقم ٨١ میلیارد تومان افزایش‌یافته که از این میزان ٣۵ میلیارد صرف پروژه‌های عمرانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار