تمجید از عملکرد بانوان در عرصه ورزش استان البرز

کرج (پانا) - نشست مشترک نواب رؤسای هیئتهای ورزشی البرز با حضور نماینده مردم، کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
تمجید از عملکرد بانوان در عرصه ورزش استان البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، نشست مشترک نواب رؤسای هیئتهای ورزشی البرز با حضور نماینده مردم، کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این نشست با حضور محمد جواد کولیوند نماینده مردم، کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، نظری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز، غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل، کولیوند سرپرست معاونت توسعه امور ورزش، بیات مسئول ورزش بانوان اداره کل و نواب رؤسای هیئتهای ورزشی استان البرز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان البرز با تمجید از عملکرد بانوان در عرصه ورزش استان گفت: در برخی از رشته های ورزشی استان البرز بانوان بسیار موفق تر از آقایان ظاهر شده اند.

در ادامه کولیوند سرپرست معاونت توسعه امور ورزش و بیات مسئول ورزش بانوان اداره کل گزارشی در خصوص عملکرد ورزش قهرمانی استان بویژه در بخش بانوان ارائه دادند.

نظری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز نیز با ابراز خرسندی از درخشش بانوان میادین ورزشی، حمایت مجموعه استانداری از ورزش بانوان را اعلام کرد.

همچنین کولیوند نماینده مردم، کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر تفکیک احتمالی ورزش از جوانان، وزارت ورزش و جوانان را یکی از مهمترین و پر اهمیت ترین وزارتخانه ها برای نمایندگان مجلس و سایر مسئولان دانست.

در ادامه نواب رؤسای هیئتهای ورزشی به بیان نقطه نظرات، دغدغه ها، دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند.

تجلیل از نواب رؤسای هیئتهای ورزشی با اهدای لوح تقدیر به مناسبت روز زن و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پایان بخش این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار