کلنگ زنی میدان رسانه و افتتاح بلوار خبرنگار شهر ایلام

ایلام (پانا) - در مراسمی با حضور شهردار ایلام، مدیران فرهنگی و اجرایی استان و اصحاب رسانه و مطبوعات این استان، المان خبرنگار در بلوار خبرنگار این شهر رونمایی و میدان رسانه نیز کلنگ زنی شد.

کد مطلب: ۸۰۶۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی میدان رسانه و افتتاح بلوار خبرنگار شهر ایلام

طالب صادقیان، شهردار ایلام، اظهار کرد: میدان رسانه شهر ایلام و طراحی جدید بلوار خبرنگار در مساحت١٢۵۶ مترمربع بااعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره داری می رسد.

وی، بابیان اینکه طرح بلوار خبرنگار و نصب المان خبرنگار بااعتبار 2 میلیارد ریال شامل طراحی و نصب المان، کف سازی و محوطه‌سازی و نورپردازی میدان است، افزود: خبرنگاری حرفه‌ای مقدس در جامعه محسوب می‌شود و ارج نهادن به خبرنگار باید در رأس برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.

شهردار ایلام با اشاره به اینکه خبرنگاران رزمندگان معنوی هستند، تصریح کرد: خبرنگاران در خط اول جنگ با انجام رسالت خود به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند و نام‌گذاری بلوار خبرنگار و میدان رسانه در زمینه تقدیر از این قشر زحمت‌کش اجرا می‌شود.

صادقیان، یادآور شد: بودجه سال جاری شهرداری استان ۶۴ میلیارد تومان بود که این میزان در سال آینده به ٨١ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت که ٣۵ میلیارد آن صرف پروژه‌های عمرانی در شهر ایلام خواهد شد.

وی، گفت: شهر ایلام نیازمند طرح جامع در راستای رفاه حال شهروندان است و ترافیک در شهر ایلام تبدیل به یک بحران شده است که باید یک برنامه جامع برای این امر تدوین شود و در تلاش هستیم که با برنامه‌ریزی درست، بسیاری از معضلات شهری ایلام را مرتفع کنیم.

شهردار ایلام، با تأکید بر اینکه شهر ایلام دارای منابع نفت و گاز و ظرفیت‌های مناسب گردشگری است، افزود: این استان یکی از فقیرترین مراکز استان‌های کشور در حوزه درآمد منابع پایداراست که باید برای پیشرفت و آبادانی چاره‌جویی شود.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: برای جلب اعتماد مردم بایستی خدمات رسان خوبی باشیم یعنی به خواسته‌های به‌حق مردم پاسخ داده، نارسایی‌های شهر را شناسایی تا در کمترین زمان و بهترین شرایط اهداف توسعه‌ای و خدمات‌رسانی محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار