انعقاد تفاهم‌نامه آموزش و پرورش مازندران با جهاد دانشگاهی

ساری (پانا) - آموزش و پرورش مازندران و جهاد دانشگاهی استان با هدف استفاده از ظرفیت‌های طرفین تفاهم‌نامه امضا کردند.

کد مطلب: ۸۰۶۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه آموزش و پرورش مازندران با جهاد دانشگاهی

این تفاهنامه برای افزایش نقش مدرسه به عنوان کانون تربیت محله و همکاری متقابل آموزشی، فرهنگی، پژوهشی، کارآفرینی، مهارت‎آموزی و بسترسازی مناسب با استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های علمی، آموزشی، تجهیزاتی طرفین و به منظور هدایت کارکنان، دانش‌آموزان و اولیا منعقد شده است.

اجرای طرح مدرسه کانون تربیت محله، طرح مهام، زمینه‌سازی و ایجاد بستر مناسب به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی، ایجاد و هدایت اتاق های کارآفرینی در مدارس متقاضی، طراحی، تولید و پشتیبانی نرم افزار و سخت افزارهای مورد نیاز و... از جمله زمینه های همکاری مشترک است.

آماده همکاری هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این نشست با بیان اینکه آماده همکاری با جهاد دانشگاهی هستیم، گفت: جهاد دانشگاهی مازندران فرصت های فراوانی به لحاظ علمی و دسترسی به منابع دارد که انتظار ما این است با نگاه تازه ای وارد عرصه شود.

سید علی قاسمی با بیان اینکه استان مازندران توانمندی های بالایی دارد، افزود: در مازندران نباید نگران منابع باشیم. با تلاش بی وقفه در زمینه مهارت آموزی می توانیم از فرصت ها و ظرفیت های این استان استفاده کرده و در زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی گام های مهمی برداریم.

وی با بیان اینکه امروزه افراد تنها مدرک می گیرند اما توانایی به تولید رساندن علمشان را ندارند، تصریح کرد: نظام آموزشی ما باید انسان ها را برای زندگی تربیت کرده و مهارت های زندگی و کارآفرینی را برایشان نهادینه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار