استاندار خراسان شمالی:

همه ما به نوعی بدهکار خانواده شهدا و ایثارگران هستیم

بجنورد(پانا)-استاندار خراسان شمالی با بیان این که همه ما به نوعی بدهکار خانواده شهدا و ایثارگران هستیم، خدمت به این قشر را بالاترین افتخار برشمرد و گفت: برای حل مشکل اشتغال این اقشار باید آنان را به تشکیل مجموعه های تعاونی و تولیدی سوق داد.

کد مطلب: ۸۰۶۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
همه ما به نوعی بدهکار خانواده شهدا و ایثارگران هستیم

به گزارش خبرگزاری پانا خراسان شمالی به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی سه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و مدیران همراه وی به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) و روز بزرگداشت شهدا تصریح کرد: نکات مدنظر حضرت امام(ره) که سال 58 در فرمان ایشان برای تأسیس این نهاد ذکر شد، همواره باید مدنظر متولیان قرار گیرد. وی توجه به فرهنگ را از جمله این موارد برشمرد و افزود: در حوزه اقتصادی و اجتماعی باید آسیب پذیری این اقشار را کاهش دهیم.

استاندار با اشاره به محدودیت های اشتغال در بخش دولتی، به تسهیلات ارزان قیمت دولت برای اشتغالزایی اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات بیش از هزار میلیارد تومانی اشتغال در استان که 263 میلیارد تومان آن با نرخ سود 4 تا 6 درصدی است، باید جوانان جویای کار را به تشکیل مجموعه های تولیدی و بهره مندی از این ظرفیت ها تشویق کرد.

صالحی هم چنین با اشاره به خلوص نیت رزمندگان و ایثارگران، توجه کاذب به مسائل دنیوی را مسبب بسیاری از مشکلات کنونی جامعه قلمداد کرد.

سید عبابس حسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار مسائلی درخصوص حل مشکلات جامعه هدف این نهاد در حوزه اشتغال، مسکن و امور فرهنگی مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار