مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

هدف از برگزاری گردهمایی مدیران، مرور سیاست ها و برنامه های آموزش و پرورش و استفاده از خرد جمعی است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز در حاشیه برگزاری گردهمایی مدیران ناحیه۴کرج گفت: یکی از اهداف برگزاری چنین برنامه هایی مرور سیاست ها و برنامه های آموزش و پرورش و اتخاذ تصمیماتی با استفاده از خرد جمعی است.

کد مطلب: ۸۰۶۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری گردهمایی مدیران،  مرور سیاست ها و برنامه های آموزش و پرورش و استفاده از خرد جمعی است
خسرو ساکی مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز در حاشیه برگزاری گردهمایی مدیران مدارس ناحیه ۴ کرج، در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: برخود وظیفه میدانم با حضور در چنین برنامه هایی از تلاش های شبانه روزی همکاران پرتلاشم که برای تربیت فرزندان این استان زحمات زیادی متحمل می شوند تقدیر و تشکر نمایم.
وی افزود: یکی از اهداف برگزاری چنین برنامه هایی مرور سیاست ها و برنامه های آموزش و پرورش و اتخاذ تصمیماتی با استفاده از خردجمعی است تا ان شاالله در اجرا بتوانیم بهتر عمل کنیم.
ساکی در ادامه گفت: برنامه های این گردهمایی به دو بخش تقسیم شد که در بخش اول در رابطه با عملکرد آموزش و پرورش در سال های گذشته به ویژه سال۹۶ بود و در قسمت دوم برنامه به تدوین مفاهیم سند تحول بنیادین و برنامه و سیاست هایی که بر مبنای این سند در پیش خواهیم داشت پرداخته شد.
وی با توجه به فرارسیدن ۲۱اسفندماه که به عنوان روز شهید نامگذاری شده، افزود: یاد شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی میدارم و با توجه به اینکه مناسبت روز شهید را در پیش رو داریم برخود وظیفه میدانم یاد و خاطره۳۶ هزار شهید دانش آموز و پنج هزار شهید معلم را گرامی بدارم و به نوعی خود را مدیون این بزرگواران می دانم.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز در پایان ضمن تقدیر از خبرگزاری پانا در پوشش اخبار آموزش و پرورش اظهار داشت: خبرگزاری پانا، خبرگزاری موفقی است و برای این خبرگزاری و خبرنگارانش آرزوی موفقیت میکنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار