گزارش اورژانس از آخرین کشته‌ها و مصدومان حوادث چهارشنبه سوری؛ ۳ نفر فوت و 930 نفر مصدوم شدند

تهران (پانا) - براساس گزارش سازمان اورژانس کشور تاکنون ۳ نفر بر اثر حوادث شب چهارشنبه آخر سال جان خود را از دست داده اند و 930 نفر هم مصدوم شده اند.

کد مطلب: ۸۰۶۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
گزارش اورژانس از آخرین کشته‌ها و مصدومان حوادث چهارشنبه سوری؛ ۳ نفر فوت  و 930 نفر مصدوم شدند

براساس گزارش سازمان اورژانس کشور تاکنون 930 نفر بر اثر حوادث مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شده‌اند و ۳ نفر در تهران، زنجان و همدان جان خود را از دست داده‌اند. 90 درصد مصدومان مرد و 10 درصد زن بوده اند. همچنین چهار مورد قطع عضو گزارش شده است. 66 درصد این حوادث مربوط به رنج سنی ۶ تا ۱۸ سال است و ۷۹ درصد از مصدومین استفاده کننده از مواد محترقه و ۱۹ درصد عابران گذری بوده اند. این گزارش بروز رسانی می شود.

بیشترین عضو آسیب دیده چشم با 33 درصد گزارش شده است. بیشترین تعداد مصدومان در تهران با 91 نفر (معادل ۲۰ درصد از کل مصدومان)، آذربایجان غربی با 60 نفر (معادل 14 درصد از کل مصدومان) و آذربایجان شرقی با 39 نفر (معادل 9 درصد از کل مصدومان) بوده است.

در تهران در روز جاری و تا کنون 236 نفر شامل 51 زن و 185 مرد دچار آسیب‌های ناشی از حوادث شب چهارشنبه آخر سال شدند که 68 مورد از آنها دچار سوختگی درجه دو و سه، سه نفر دچار قطع عضو و 18 نفر دچار شکستگی شدند.

همچنین پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با پانا با اشاره به آخرین آمار مصدومان حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال گفت: از ابتدای اسفندماه تا کنون 307 نفر از مصدومانی که به اورژانس مراجعه کرده‌اند عابرین پیاده بودند و 7 نفر از مصدومان از نیروهای امدادی و خدماتی هستند.

این خبر در حال به روز رسانی است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار